Nufletufsa
Forumet er livet
Dere damer som er hakket mer erfaren enn meg kan kanskje svare på et spm 5 åringen min hadde tidligere i dag? Er det noen pokemons som man bare kan fange på kveld/natten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere damer som er hakket mer erfaren enn meg kan kanskje svare på et spm 5 åringen min hadde tidligere i dag? Er det noen pokemons som man bare kan fange på kveld/natten?
Ok, da har jeg et svar til vesla i morgen[emoji6] Takk[emoji4]Aldri hørt om det før, nei![]()
Alltid gøy med mange nye på en gangFikk en del nye i går, lenge siden sist vi har hatt så god "fangst"[emoji4]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja,moro det[emoji6]Alltid gøy med mange nye på en gang![]()
Hvilken fikk du?Såå irriterende, syk på tredje dagen nå, brukte en halvtime på å rusle en kilometer med vogna for å få lillebror til å sove. Har også vært flott vær hele helga og optimale forhold for å klekke masse egg... fikk klekket et 2k-egg i dag da og fikk en ny i det. Fra i morgen et det meldt masse regn og sludd...
Paras i mitt i går5 km = Natu [emoji36] [emoji35] Kjenner jeg ble mektig irritert nå!

Så nedtur! Hadde det vært en 2'er skulle jeg ikke sagt noe, men man må jo omtrent en mil for å klekke en 5'er [emoji14]Paras i mitt i går![]()
O yes. Det eneste positive er at man gå ekstra langtSå nedtur! Hadde det vært en 2'er skulle jeg ikke sagt noe, men man må jo omtrent en mil for å klekke en 5'er [emoji14]
Mannen fikk en drowzy i 5'ern og så en caterpie i 2'en sin rett etterpå - trua med å.slette hele spillet [emoji14]5 km = Natu [emoji36] [emoji35] Kjenner jeg ble mektig irritert nå!
Haha !!Mannen fikk en drowzy i 5'ern og så en caterpie i 2'en sin rett etterpå - trua med å.slette hele spillet [emoji14]