Pokemon Go

Fikk en Tyrogue i 2 km egg i dag :)
Den kan i likhet med Eevee utvikle seg til fler forskjellige.

Man kan ikke styre hvem det blir med å navngi som med Eevee, men man kan sjekke hvem det blir.
Den jeg fikk ville ikke bli den jeg ønsket, men som brukte jeg et par candy på å "power up" og så endret det seg og jeg fikk den jeg ville ha.

Se her for hvordan
http://www.ign.com/wikis/pokemon-go/How_to_Evolve_Tyrogue

Var i Danmark lørdag-søndag å håpet på god fangst, men neida.. Det regna mye så det ble kun ett par pokemon som jeg hadde fra før av så det var kjedelig.

Jeg er så LEI av den 7-days-streak. Det er 1 pokestop her og det er nesten 1 km å gå dit. I bratt (da mener jeg bratt) bakke.
Koster 66 kroner å ta tog til pokestop. 30 kr med bil. Så det blir få streaks her gitt...

Skulle ønske de tok MER HENSYN til de som bor på landet. At man lett kunne sende inn bilde av f.eks bygdeskolen, så kunne det blitt stop der.

Nærmeste pokestop her er 11 km unna. Og 3-4 kl til nærmeste sted det kommer pokemon. Så ja, har tenkt det samme. Men håper heller på lokalbutikken enn skolen da, både som forelder og lærer [emoji12]

Jeg er så LEI av den 7-days-streak. Det er 1 pokestop her og det er nesten 1 km å gå dit. I bratt (da mener jeg bratt) bakke.
Koster 66 kroner å ta tog til pokestop. 30 kr med bil. Så det blir få streaks her gitt...

Skulle ønske de tok MER HENSYN til de som bor på landet. At man lett kunne sende inn bilde av f.eks bygdeskolen, så kunne det blitt stop der.
30 kr med bil? De ønsker vel at vi skal bevege oss :)

Nærmeste pokestop her er 11 km unna. Og 3-4 kl til nærmeste sted det kommer pokemon. Så ja, har tenkt det samme. Men håper heller på lokalbutikken enn skolen da, både som forelder og lærer [emoji12]
Har dere butikk? Hehe. Luksus. Her er det en skole. Ja, det stopper der da :D

Skole bør ikke være stopp. Ikke som kan nås fra inne i bygget i alle fall. Men flere stopp på bygda, gjerne.

vi har på butikken. Et på verftet også men siden jeg ikke føler for å bryte meg inn et det reelt sett bare et her

Skal utvikle noen til søndag, og jeg er så barnslig at jeg gleder meg :bag:

Hihi, kjenner til følelsen :)
Skal bruke lucky egg og så håper jeg på et spesial item for å utvikle Skyther (?). Da har jeg nemlig fått utviklet alle som trenger item :)

Fikk klekket et 10k-egg i dag, og da fikk jeg en larvitar. Bare sånn 500 i cp liksom. Like etter klekket jeg et 2k-egg og fikk en lapras på nesten 1500 i cp. Haha :p

Fikk klekket et 10k-egg i dag, og da fikk jeg en larvitar. Bare sånn 500 i cp liksom. Like etter klekket jeg et 2k-egg og fikk en lapras på nesten 1500 i cp. Haha :p
Hehe. Skulle jeg hatt en Lapras med litt høyere cp. Satser på mitt neste egg :p

Byttet min buddy, og han krever 5 km før jeg får candy. Gjelder det mange?

Back
Topp