Pokemon Go

Gøy, fikk det opp nå! Jeg var på en konsert et sted med pokestop i går, med baby med, så jeg fikk fyllt opp eggbeholderen ja. Skal gå litt tur neste uka pg klekke egg da! [emoji56] håper på togepi og piccu, de mangler jeg enda :)

Det er salg på "lucky egg" ;)

Gøy, fikk det opp nå! Jeg var på en konsert et sted med pokestop i går, med baby med, så jeg fikk fyllt opp eggbeholderen ja. Skal gå litt tur neste uka pg klekke egg da! [emoji56] håper på togepi og piccu, de mangler jeg enda :)
Fikk du mange 2km ? Jeg mangler "baby" nr 174 vet ikke hvilken det er.

Jeg har fått et på 2 km i dag og klekket et på fem så nå får jeg på det på to også må jeg ut å gåååååååå i morgen...

Har dere fått egg på pokestop, eller hvordan har dere fått de?[emoji4]

Aldri fått egg noe annet sted enn på pokestop

Jeg har vært innom mange pokestops i dag, men ikke fått noe egg..[emoji21]

Har du ingrn? Eller har du max? Man kan jo ikke ha mer enn ni. Da må man gå og gå og gå (med egg i inkubator selvsagt) til noen klekket sånn at det er plass til flere. Jeg har nesten alltid 8-9 egg

Har 6 egg i inkubator og 3 utenom det,så da skjønner jeg[emoji6] Da har jeg lært noe nytt i dag[emoji16]

Ja, ser slik ut[emoji6] Er ikke det vanlig?

Kanskje hvis du ikke har vært klar over det før nå. Man har én i begynnelsen, som kan brukes uendelig med ganger. Så får man av og til nye når man går opp i level, disse kan brukes kun tre ganger. :)

Kanskje hvis du ikke har vært klar over det før nå. Man har én i begynnelsen, som kan brukes uendelig med ganger. Så får man av og til nye når man går opp i level, disse kan brukes kun tre ganger. :)
3338d37644b82d45678b02672820102a.jpg

Har vel 6, eller?[emoji23]

Du har seks ja, men det er slett ikke vanlig. Den med røt og gult på er en som varer evig, der kan du klekke egg etter egg etter egg, de andre har begrenset varighet. Om de er fra level ups er de 3 ganger, om de er fra den inkubatoreventen som var... var det i jula eller noe sånn? Da er de engang.

Merk også at det står at du har 9/9 egg, 9 av 9 mulige

Du har seks ja, men det er slett ikke vanlig. Den med røt og gult på er en som varer evig, der kan du klekke egg etter egg etter egg, de andre har begrenset varighet. Om de er fra level ups er de 3 ganger, om de er fra den inkubatoreventen som var... var det i jula eller noe sånn? Da er de engang.
Ok, da vet jeg det[emoji6] Har myyye å lære, skjønner jeg[emoji4] Spiller for det meste sammen med 5 åringen,så har ikke sett meg tilstrekkelig inn i det[emoji6][emoji23]

Back
Topp