mammatilgutt
Elsker forumet
Kjipt å gå glipp av det og gå glipp av en item til å evolve pokémon :/Off.... I dag skulle vært 7 Day streak. Og jeg har ikke vært noe sted jeg kunne ta stopp eller pokemon. Feber-unge :-( sov inne. Ikke trilletur
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjipt å gå glipp av det og gå glipp av en item til å evolve pokémon :/Off.... I dag skulle vært 7 Day streak. Og jeg har ikke vært noe sted jeg kunne ta stopp eller pokemon. Feber-unge :-( sov inne. Ikke trilletur
Oh no! Den er kjedelig. Søndag er min 7 Day streak også.Off.... I dag skulle vært 7 Day streak. Og jeg har ikke vært noe sted jeg kunne ta stopp eller pokemon. Feber-unge :-( sov inne. Ikke trilletur
Jeg lever for items nåKjipt å gå glipp av det og gå glipp av en item til å evolve pokémon :/
Jeg å!Jeg lever for items nå![]()
Ja. Har ikke bok candy til de jeg har uansett da, men likevel.Kjipt å gå glipp av det og gå glipp av en item til å evolve pokémon :/
Ikke jeg heller meen holder på å gå med porygon men må bare gå 110 km før e har nok da! [emoji43]Ja. Har ikke bok candy til de jeg har uansett da, men likevel.
Han er min neste Buddy. Må bare få 40 candy til på den jeg jeg har nåIkke jeg heller meen holder på å gå med porygon men må bare gå 110 km før e har nok da! [emoji43]
Jeg mangler bare sånn... 12 eller noe sånn på abrs for å ta de 100 for å utvikle kadabra til... Ja det den blir.
Men hva som blir neste er jeg usikker på
Hadde akkurat gått 130 km med scyther og fikk utviklet han og så må e ut å gå nye 110 km!! [emoji43] tar jo en evighet! Finner jo aldri noen av de litt mer skjeldene typene her jeg bor... aldri sett noen som har fanget unknown her heller..Han er min neste Buddy. Må bare få 40 candy til på den jeg jeg har nå![]()
Pussig. Slugma er "overalt" i byen her. Vulpix er så finJeg har gått opp slugma til å fått den utviklet, siden den kom sjelden men gav candy per km. Nå har jeg vulpix. Sjelden jeg får den også. Hadde 31 candy da jeg la den som
Buddy da.
Jeg vet om en som har fanget unknown, fordi jeg så det på facebookHadde akkurat gått 130 km med scyther og fikk utviklet han og så må e ut å gå nye 110 km!! [emoji43] tar jo en evighet! Finner jo aldri noen av de litt mer skjeldene typene her jeg bor... aldri sett noen som har fanget unknown her heller..
Pussig. Slugma er "overalt" i byen her. Vulpix er så fin![]()
Rart det er så forskjell. Har utviklet den to (snart tre) ganger, og også funnet den ferdige flere ganger.Jeg hadde kun fått en, og det var med incense. Aldri sett en vill.
Vulpix er søt, ja!![]()
Næ, vet jo fra før at det varierer fra sted til sted hvilke pokemon som er vanlige.Rart det er så forskjell. Har utviklet den to (snart tre) ganger, og også funnet den ferdige flere ganger.
Her er det også massevis av voltorb og magnemite. Jeg spyyr snart av deNæ, vet jo fra før at det varierer fra sted til sted hvilke pokemon som er vanlige.Her i byen var det drøssevis av Drowsee tidligere, men i nabobyen fant de aldri slike. I den byen sykehuset er, har det vært flust med voltorb og magnemite, men de har jeg aldri funnet ville her i området.
![]()

De florerer her også!Her er det også massevis av voltorb og magnemite. Jeg spyyr snart av de![]()