Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Byttet min buddy, og han krever 5 km før jeg får candy. Gjelder det mange?
Vet dere om det ennå er et kart det man kan se hvor det er pokemon? Skal til byen etter på så hadde vært fint å sett hva som befinner seg der vi skal gå [emoji4]
Lastet ned en sånn ap en gang men det var bare tull. Skulle visstnok kry med div sjeldne men så bare de vanlige![]()
Thank you
Sparky tror e det var men bare sjekk på google hvis du er usikkerNoen som vet om man må skrive noe spesielt på Evee for å få denne? Eller må jeg bare evolve en evee og håpe på at det er den det blir?
![]()
Noen som vet om man må skrive noe spesielt på Evee for å få denne? Eller må jeg bare evolve en evee og håpe på at det er den det blir?
![]()
Sparky tror e det var men bare sjekk på google hvis du er usikker![]()
http://www.eurogamer.net/articles/2...volve-eevee-into-vaporeon-jolteon-and-flareon
Pyro gir flareon. Men det er lurt å lukke spillet og starte det på nytt etter at du har gitt navn, før du utvikler.
Hvorfor er det lurt? Aldri jeg gjort [emoji14]http://www.eurogamer.net/articles/2...volve-eevee-into-vaporeon-jolteon-and-flareon
Pyro gir flareon. Men det er lurt å lukke spillet og starte det på nytt etter at du har gitt navn, før du utvikler.
Hvorfor er det lurt? Aldri jeg gjort [emoji14]
Husker du hvor langt du gikk med magikarp?JEg går med Onyx som også krever 5 km.
Heldigvis skal jeg bare opp til 50, jeg har 14
Måtte gå lenger med magicarp...
Jeg fikk også Grimer i ett egg, så i morgen skal ha også utviklesNoen som fikk noe bra i påskeeventen? Jeg fikk bare 5km egg omtrent og de få 2km var kjedelig. Beste var en grimer, slik at jeg endelig fikk utviklet den...

Kjekt med en ny i det minste [emoji4] Men litt skuffet over den delen av eventen. Fikk utnyttet dobbelt xp idet minste..
Porygon var ikke så dumt da [emoji4] er den god eller utvikler du bare for å fylle pokedexen?Jeg fikk også Grimer i ett egg, så i morgen skal ha også utviklesEndelig. Og så fikk jeg denne i 10 km, så han skal også utvikles i morgen! (Han hadde jeg nemlig som buddy)Vis vedlegget 223726
Vel. Jeg samla over 300 candy, men noen av dem under en event hvor vi gikk 1/3 av lengden. Også fanget jeg vel 2-3 stykker underveis. Men jeg gikk langt.Husker du hvor langt du gikk med magikarp?
Jeg har ikke så mange igjen å utvikle, men har Dragonair nå. Mangler ca 70 [emoji14] Syns det er evighetsprosjekt. Selv om jeg møter på en Draniti innimellom.