Pokemon Go

Her liker begge de store å være med å hente og levere hverandre, men egentlig skal storebror gå til og fra selv. Til kjøres han titt og stadig. Men slippes bare av på drop-sone.
Storebror går som regel til skolen med nabogutten, så slipper å levere. Samboer leverer når jeg har tidligvakt, da må han være på Sfo når det åpner.

Nå har han begynt å gå mer hjem med et par fra klassa, det letter en del

Jeg har ikke fått noen jeg [emoji20]
Storebror har fått to da [emoji4]

Da er det verre :p men du har fremdeles sjansen i dag. Glemte å ta vare på en ekstra pikachu med nisselue i jula, så har ikke fått utviklet til raichu med nisselue.. ble litt irritert på meg selv :p

Da er det verre [emoji14] men du har fremdeles sjansen i dag. Glemte å ta vare på en ekstra pikachu med nisselue i jula, så har ikke fått utviklet til raichu med nisselue.. ble litt irritert på meg selv :p
Er ikke mange minuttene igjen, så det får bare være.

Jeg har fått raichu med nisselue da [emoji6]

Nei jeg bruker bare de pokepengene jeg tjener i gym

De er ute i dag også
Heldigvis for jeg mistet simkortet mitt i Egypt og fikk mitt nye idag, til all hell fikk jeg 2 pikachu, elendig cp MEN jeg har ihvertfall 2 (vel snart 1 og en raichu med festhatt)

Fy fasen! Nå ble jeg skikkelig misunnelig.

Hehe du skulle sett fjeset på eldstesønnen vår :hilarious: han ble så forbanna . Tok de samme pokestoppene men fikk ikke selv sånne spesial greier. Selv fikk jeg tre styk. Men to sunstones, må vel bare spare på den andre.. når jeg litt senere fikk en charizard å den stakk av fra sønnen så synes jeg nesten litt synd på han. Spill eller ikke

Jeg fikk en sånn spesial ting til til å utvikle onicx når jeg var på butikken i dag. Slett ikke første spinn eller seven Day streak eller noe sånn. Tvert i mot en "jeg tar en runde på parkeringsplassen så rekker jeg et spinn til..."

Jeg fikk en sånn spesial ting til til å utvikle onicx når jeg var på butikken i dag. Slett ikke første spinn eller seven Day streak eller noe sånn. Tvert i mot en "jeg tar en runde på parkeringsplassen så rekker jeg et spinn til..."
Den skulle jeg gjerne hatt.

Hehe du skulle sett fjeset på eldstesønnen vår :hilarious: han ble så forbanna . Tok de samme pokestoppene men fikk ikke selv sånne spesial greier. Selv fikk jeg tre styk. Men to sunstones, må vel bare spare på den andre.. når jeg litt senere fikk en charizard å den stakk av fra sønnen så synes jeg nesten litt synd på han. Spill eller ikke
Jeg trenger mange items. Har tre upgrade, men ingen bruk for dem på en laaang stund.

Du kan bruke sunstone til å utvikle sunkern også :)

Uff, kjedelig med den charizarden da!

Du kan bruke sunstone til å utvikle sunkern også :)

Uff, kjedelig med den charizarden da!

Åja det visste jeg ikke :-p men den er ikke ofte å se her jeg bor. Så lenge til det blir aktuelt men takk for tips :happy:

Ja den var litt lei hehe

Back
Topp