Poff, sier jeg nå

Tror du ærlig talt at journalister ALDRI sjekker kildene sine? Hvis du virkelig går inn for å lete litt på nettet, så finner du også seriøse kilder.
 
ORIGINAL: EmTuLe

ORIGINAL: Chelsea.

ORIGINAL: Grete71

ORIGINAL: Chelsea.

ORIGINAL: EmTuLe

Synes synd på gravide nå..
Leser ulike info overalt..
Nå er det siste nytt at den vaksinen vi tar er ikke lovlig i USA, ikke i sveits heller..
Og gravide blir ikke informert om dette, ble du som gravid?
Nei, synes så synd på dere nå...

Jeg som ikke er gravid, ble skeptisk nå...
ikke lovlig i andre land, hva betyr det??


Kan du sende meg en link hvor dette står??


Skal vi finne fram alle linkene for deg???? [;)] Let selv vel...[;)]



http://www.aftenbladet.no/magasin/helse/svineinfluensa/1104134/Sveits_Ikke_Pandemrix_til_barn_eldre_og_gravide.html


Sitter ikke å leser om svineinfluensa skrevet av journalister skjønner du..syns ikke de har særlig mye bakgrunn for å uttale seg, det gjelder akkurat denne saken også.




Hvorfor spurte du etter link da [8|]

 
Jo, trodde dere hadde lest det noe andre steder enn Vg og Dagbladet[8|] 
 
ORIGINAL: Chelsea.

ORIGINAL: EmTuLe

ORIGINAL: Chelsea.

ORIGINAL: Grete71

ORIGINAL: Chelsea.

ORIGINAL: EmTuLe

Synes synd på gravide nå..
Leser ulike info overalt..
Nå er det siste nytt at den vaksinen vi tar er ikke lovlig i USA, ikke i sveits heller..
Og gravide blir ikke informert om dette, ble du som gravid?
Nei, synes så synd på dere nå...

Jeg som ikke er gravid, ble skeptisk nå...
ikke lovlig i andre land, hva betyr det??


Kan du sende meg en link hvor dette står??


Skal vi finne fram alle linkene for deg???? [;)] Let selv vel...[;)]



http://www.aftenbladet.no/magasin/helse/svineinfluensa/1104134/Sveits_Ikke_Pandemrix_til_barn_eldre_og_gravide.html


Sitter ikke å leser om svineinfluensa skrevet av journalister skjønner du..syns ikke de har særlig mye bakgrunn for å uttale seg, det gjelder akkurat denne saken også.




Hvorfor spurte du etter link da [8|]


Jo, trodde dere hadde lest det noe andre steder enn Vg og Dagbladet[8|] 

 
Hva regner du som en sikker kilde da???? [8|]
 
http://www.theflucase.com/index.php?option=com_content&view=article&id=1433:national-emergency-declaration-in-usa-allows-use-of-squalene&catid=1:latest-news&Itemid=64&lang=en
 
 
 
http://thho5.tech1.org/index.php/2009/10/den-sjokkerende-sannheten-om-svineinfluensaen
Her finnes det FLERE linker nederst.
 
Men som sagt, er jo ikke godt å vite hva du stoler på av linker/kilder da...
 
sjuende og sist handler det om hva som er riktig for MEG og DEG..
og det må verden akseptere..
 
Hehe, må ikke dere la dere provosere av at vi har forkjellige meninger. Det må være lov[:)] [:)]
Den øverste linken er forøvrig et diskusjonsforum, og den nederste er et innlegg skrevet av en "thomas" og han henviser til vg, facebook og folk for frihet..
 
 
Se den andre tråden.
 
Nei tenkte på Sveits jeg. [;)]
 
Skjønner ikke hvilken du mener, men det er ikke så nøye. Vi kan være enig om å være uenig[:)] Jeg er vaksinert og er veldig gla for det[:)] Jeg personlig tør ikke å risikere å få denne influensaen med barn i magen, og jeg vil at mitt nyfødte barn skal være beskyttet. Dere som ikke vil ta vaksinen slipper det.
 
Jeg tør ikke vaksinere meg pga jeg vet ikke hvilken virkning VAKSINA har på bebissen.. [8D] Men plutselig tar jeg den, men akkurat NÅ så tyder ting på at jeg har fått nøff nøff... [&:]
 
Tenk så kjedelig det hadde vært hvis alle var enige... [:D]
 
ORIGINAL: EmTuLe

ORIGINAL: Chelsea.

Skjønner ikke hvilken du mener, men det er ikke så nøye. Vi kan være enig om å være uenig[:)] Jeg er vaksinert og er veldig gla for det[:)] Jeg personlig tør ikke å risikere å få denne influensaen med barn i magen, og jeg vil at mitt nyfødte barn skal være beskyttet. Dere som ikke vil ta vaksinen slipper det.


Men hva med bivirkningene, tenk om det skader foster eller deg??
vi vet jo for lite om det også!
men flott du er glad for du er vaksinert og trygg..
jeg er dessverre ikke det!
derav min usikkerhet, hva jeg skal gjøre?




Bra vi er uenige [8D] gjør livet spennende [8D]


 
VI vet desverre for lite ja, men vi må stole på dem som jobber med dette! noe annet kan vi ikke gjøre..
"tenk om", "hvis om", kan vi si om alt. Vi kan sikkert finne mange artikkler om hvor skummelt det er å sitte med en bærbar pc når man er gravid, det er bevist at det er farlig å snakke i mobiltelefon, kiwi er kreftfremkallende og ikke for å snakke om pepsi max, det er livsfarlig! Man må bare velge hva man vil høre på! Det vil VET er at mange er blitt svært syke av svineinfluensa, og det tør jeg ikke utsette meg for, da det blir flere og flere som får den. Men skjønner at det går an å bli forvirret[8D]
 
ORIGINAL: Grete71

Jeg har IKKE hørt noe om dødsfall etter Tamiflu???

Og til dere som sier at dere gleder dere over resultatet vaksine/ikke vaksine kommer.. Skam dere.... Har ikke noe mer å si enn akkurat dèt.... [&:]

En av de første som døde her i norge hadde fått tamiflu fra legen.
 
ORIGINAL: Nahemah

ORIGINAL: Grete71

Jeg har IKKE hørt noe om dødsfall etter Tamiflu???

Og til dere som sier at dere gleder dere over resultatet vaksine/ikke vaksine kommer.. Skam dere.... Har ikke noe mer å si enn akkurat dèt.... [&:]

En av de første som døde her i norge hadde fått tamiflu fra legen.

 
Ja men det er jo ikke påvist at det var dèt han døde av... [;)]
 
ORIGINAL: Chelsea.

ORIGINAL: EmTuLe

ORIGINAL: Chelsea.

Skjønner ikke hvilken du mener, men det er ikke så nøye. Vi kan være enig om å være uenig[:)] Jeg er vaksinert og er veldig gla for det[:)] Jeg personlig tør ikke å risikere å få denne influensaen med barn i magen, og jeg vil at mitt nyfødte barn skal være beskyttet. Dere som ikke vil ta vaksinen slipper det.


Men hva med bivirkningene, tenk om det skader foster eller deg??
vi vet jo for lite om det også!
men flott du er glad for du er vaksinert og trygg..
jeg er dessverre ikke det!
derav min usikkerhet, hva jeg skal gjøre?




Bra vi er uenige [8D] gjør livet spennende [8D]



VI vet desverre for lite ja, men vi må stole på dem som jobber med dette! noe annet kan vi ikke gjøre..
"tenk om", "hvis om", kan vi si om alt. Vi kan sikkert finne mange artikkler om hvor skummelt det er å sitte med en bærbar pc når man er gravid, det er bevist at det er farlig å snakke i mobiltelefon, kiwi er kreftfremkallende og ikke for å snakke om pepsi max, det er livsfarlig! Man må bare velge hva man vil høre på! Det vil VET er at mange er blitt svært syke av svineinfluensa, og det tør jeg ikke utsette meg for, da det blir flere og flere som får den. Men skjønner at det går an å bli forvirret[8D]

 
Ja mange har blitt syke. Men så lenge de har slutta å teste, så vet vi jo ikke om alle dem som faktisk har vært syke, og som har fått den mildt. Som den i utgangspunktet er; mild.
 
Når til og med noen leger TØR å stå fram og "advare" - ja da....
 
Back
Topp