Plassering morkake

Den lå vist både bak og foran :hilarious: var på toppen så kantene var på begge sider. Håper dette betyr buffer for spark mot ribbein - forrige unge var en kickbokser som alltid sparket hard fra seg oppover så veldig greit hvis det hjelper mot det :p
 
På TUL på mandag mente gyn at den mest sannsynlig ligger på bakre vegg. Har hatt to svangerskap tidligere hvor den har ligget foran. Håper den er bak nå, så jeg kan kjenne liv tidligere :D
 
Fikk beskjed om bak til venstre når jeg var 11+3, og beskjed om fremme til venstre nå 13+2. :rolleyes:
 
Ligger langt oppe foran. Håpet litt på bak siden jeg hadde foran sist, men men :p
 
Samme her :) Men kjenner allerede bevegelse, så det var ikke like «krise» som jeg i første omgang tenkte :oops::rolleyes:
Følte jeg kjente greit med bevegelse sist. Og kjente det fra rundt uke 17-18 så føler ikke det utgjorde så stor forskjell. Men skulle gjerne prøvd begge deler så jeg hadde kjent om det faktisk var annerledes :p
 
Foran og lavt nede, så blir spennende å se om den kryper nok oppover i tide til fødsel :)
 
Fikk vite på OUL at den ligger bak, men helt kant i kant med åpningen. Hun var ikke så nervøs for det, men ville sjekke igjen i uke 31. Så skal på ny ultralyd da:p
 
Var på UL 15+2, da lå den bak, men lang ned, så den dekket delvis over livmorhalsen..Satser på den kryper oppover:nailbiting: Skal på TUL når jeg er 19+2, så blir spennende å se da.
 
Foran her. Litt kjipt med tanke på støtdemper funksjonen. Men han er så livlig at jeg merker bevegelse litt overalt
 
Anterior previa. Samme som forrige svangerskap. Skal på ultralydkontroll i uke 32 for å se om den har flyttet på seg.
 
Back
Topp