Plassering morkake

En tråd i 'Juni 2021' startet av Junijubel, 30 Nov 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. LIMO80 Glad i forumet

Hos meg er den bak og til venstre

2. Nelle89 Forelsket i forumet JuniJubel2021

Den lå vist både bak og foran :hilarious: var på toppen så kantene var på begge sider. Håper dette betyr buffer for spark mot ribbein - forrige unge var en kickbokser som alltid sparket hard fra seg oppover så veldig greit hvis det hjelper mot det :p

3. LilleTusta Flørter med forumet

Frem mot magen, så jeg vil kjenne spark senere!

4. Biillie Blir kjent med forumet JuniJubel2021

Fram mot magen.

5. Lilje33 Flørter med forumet JuniJubel2021

Han sa foran, så da har jeg vel støtdemping o_O

6. Milla_mor Elsker forumet Vi som prøver :) JuniJubel2021 Julegavene 2019

På TUL på mandag mente gyn at den mest sannsynlig ligger på bakre vegg. Har hatt to svangerskap tidligere hvor den har ligget foran. Håper den er bak nå, så jeg kan kjenne liv tidligere :D

7. Charlottel Blir kjent med forumet JuniJubel2021

Hos meg ligger den foran.

8. Paeonia Glad i forumet Himmelbarn JuniJubel2021

Fikk beskjed om bak til venstre når jeg var 11+3, og beskjed om fremme til venstre nå 13+2. :rolleyes:

9. Larsi Flørter med forumet JuniJubel2021

ligger foran :)

10. Irms91 Forelsket i forumet JuniJubel2021

Fikk beskjed om at den ligger bak :)

11. Jozo Elsker forumet JuniJubel2021 ❤ Juliskattene 2018 ❤

Ligger langt oppe foran. Håpet litt på bak siden jeg hadde foran sist, men men :p

12. Hello Elsker forumet JuniJubel2021

Samme her :) Men kjenner allerede bevegelse, så det var ikke like «krise» som jeg i første omgang tenkte :oops::rolleyes:

13. RagFro Flørter med forumet JuniJubel2021

Toppen, men litt foran her! Så lenge den ikke ligger nede er jeg fornøyd :)

14. Jozo Elsker forumet JuniJubel2021 ❤ Juliskattene 2018 ❤

Følte jeg kjente greit med bevegelse sist. Og kjente det fra rundt uke 17-18 så føler ikke det utgjorde så stor forskjell. Men skulle gjerne prøvd begge deler så jeg hadde kjent om det faktisk var annerledes :p

15. heihå Blir kjent med forumet JuniJubel2021

Foran og lavt nede, så blir spennende å se om den kryper nok oppover i tide til fødsel :)

16. Marengsviss Flørter med forumet JuniJubel2021

Min ligger bak og ikke i nærheten av fødekanalen så so far so good.

17. Tette92 Glad i forumet Tilgangsansvarlig MayDay2021 Novemberlykke 2018 JuniJubel2021

Fikk vite på OUL at den ligger bak, men helt kant i kant med åpningen. Hun var ikke så nervøs for det, men ville sjekke igjen i uke 31. Så skal på ny ultralyd da:p

18. Bettien Blir kjent med forumet

Var på UL 15+2, da lå den bak, men lang ned, så den dekket delvis over livmorhalsen..Satser på den kryper oppover:nailbiting: Skal på TUL når jeg er 19+2, så blir spennende å se da.

19. Alexsy Blir kjent med forumet JuniJubel2021

Foran her. Litt kjipt med tanke på støtdemper funksjonen. Men han er så livlig at jeg merker bevegelse litt overalt

20. Srh Gift med forumet Sommerfuglene JuniJubel2021

Anterior previa. Samme som forrige svangerskap. Skal på ultralydkontroll i uke 32 for å se om den har flyttet på seg.

Del denne siden