Planlagt eller ikke, og hvor gamle?

var 21 da jeg ble gravid med nr 1 og 22 da han kom til verden..Jeg gikk ikke på noe så vi visste at det kunne skje..han var veldig ønsket selvom han ikke var planlagt.Jeg var 26 da jeg ble gravid med nr 2 og 27 da han ble født og han var ikke planlagt men uansett veldig velkommen..
 
jeg er 19, og vår lille spire var sånn halvveis planlagt.. :)
BF er 26 men er 27 når spiren kommer til verden :)
 


isnbell skrev:
jeg er 19, og vår lille spire var sånn halvveis planlagt.. :)
BF er 26 men er 27 når spiren kommer til verden :)


Halveis? :) *Nysjerrig*
 
Jaa, jeg ble først gravid i desember, men det ble spontanabort etter fire uker.. 
Vi visste jo at man er mer fruktbar etter en spontanabort, og vi brukte ingen prevansjon.. Så ja, det var sånn halvveis planlagt :) 
Det var noe vi begge ville, vi hadde bare ikke komt helt til dit hvor vi satt oss ned å sa NÅ skal vi lage baby enda :)
 


Kath91 skrev:


isnbell skrev:
jeg er 19, og vår lille spire var sånn halvveis planlagt.. :)
BF er 26 men er 27 når spiren kommer til verden :)


Halveis? :) *Nysjerrig*

Jaa, jeg ble først gravid i desember, men det ble spontanabort etter fire uker.. 
Vi visste jo at man er mer fruktbar etter en spontanabort, og vi brukte ingen prevansjon.. Så ja, det var sånn halvveis planlagt :) 
Det var noe vi begge ville, vi hadde bare ikke komt helt til dit hvor vi satt oss ned å sa NÅ skal vi lage baby enda :)


 
venter nr 3 uplanlagt (ingen prevansjon fungerer for meg) fikk 1 når jeg akkurat hadde fyllt 17,nr 2 når jeg ble 18, nr 3 kommer når jeg akkurat har fyllt 21.
 
Litt artig med vår graviditet! Det var planlagt til en viss grad, jeg sluttet på p.pille ved grunn av at jeg reagerte på den typen jeg brukte, så vi begynte med kondom. Den sprakk, og vi kjøpte angrepille, men vi valgte at jeg ikke skulle ta den. Jeg ble da gravid, men det viste seg faktisk ved ultralyd at jeg ble gravid FØR jeg sluttet med p.pille! :O 
Så da kan jeg vel si delvis planlagt, eller? :) 

Jeg var 17 når jeg ble gravid, men 18 når veslesnuppa ble født :)
Hun var hjertelig velkommen<3
 
fikk ei jente når jeg var 19år (2008), ikke planlagt
- en gutt når jeg var 22år(2011), planlagt,
- venter tredjemann i 2012, ikke planlagt..

 
heheheee.. fant ut i forrige uke at jeg var gravid i uke 15. Jeg har gått på p-piller jevnt og ikke hatt noen menstruasjon siden januar. Så når jeg skulle ha mensen for ca 2 uker siden så kom den ikke. Gikk 9 dager etter pillepause at jeg reagerte og tok en test. Er 19 år gammel og blir 20 ei mnd etter barnet kommer i november. Er heller ikke sammen med barnefar på 22, men vi er gode venner, blir nok heller ikke et par tror jeg da vi har vært så gode venner en lang stund og føler det blir feil. Kom som et utrolig stort sjokk på oss begge selvsagt. Vet ikke helt hvor glad jeg er heller, siden det aldeles ikke var planlagt, og heller ikke har noen valgmuligheter. Men jaja, det blir som det blir, blir nok å glede seg antar jeg. Har jo gått glipp av så mye!
 
17 år da jeg ble gravid. 18 år nå og venter fortsatt på vår lille tulle som kommer i juli :-D Planlagt <3
 
Jeg er 19 år gammel, men blir 20 år innen ungen kommer i desember.
Var ikke planlagt i det hele tatt. Gikk på p-piller;O
 
Var 21 når jeg blei gravid og han var veldig planlagt=)
 
Var 21 når jeg ble gravid og fylte 22, fem dager etter prinsessa kom til verden. Det var planlagt.
 
Ikke planlagt. Er 16 år og får ei lita prinsesse i September
 
Ikke helt planlagt, men visste jo konsekvensene av å ikke bruke prevansjon og hadde vel litt den tankegangen at skjer det, så skjer det ;) er 18 nå og 5+5 uker på vei, BF er 21 og vi har vært sammen i snart 5 år, og vi gleder oss masse :)
 
Var gravid med første da jeg var 14 år, fikk henne da jeg var 15 år.
Nå er jeg gravid i uke 18, og er 19 år når lillegullet kommer ut :-)
Siste var halveis planlagt :-)
 
Han kom 2 uker før 20 årsdagen min. Var ikke planlagt, men SÅ verdt det!!:)
 
Ble gravid og fødte som 18 åring,brukte ingen prevansjon men var heller ikke planlagt..
Andre og tredje var begge planlagt :-) var 22 når tredje ble født.

Alle tre var like velkomne og høyt elska fra første stund <3
 
Back
Topp