Planlagt eller ikke, og hvor gamle?

Hei


Ikke planlagt i forste gang,ble gravid av tvilinge mine 15 år 16  når dem fode :)
 Planlagt 21 å med barn numer 3 og ikke planlagt með barn nr 4 jeg 23 år :)

MVH Erna
 
18 nå men blir 19år når den lille kommer. 
Var ikke planlagt, men kom ikke som noe kjempe sjokk heller. hehe
Vi gleder oss veldig begge to, og h*n er veldig velkommen <3
 
var 17 da jeg ble gravid men er nå 18 , ikke planlagt men gleder meg uansett :)
 
Blir 21 om under 1 mnd, samboeren blir 32 i mai.
Ingen barn enda, men vi prøver. Håper spira sitter snart!
Så det blir ett veldigt planlagt barn når det kommer =)
 
Nr 1 var ikkje planlagt. Var 17år når eg blei gravid med han. Fødte han 1 mnd etter 18årsdagen min.

Nr 2 var ikkje planlagt. Var 20 når ho blei født. 

Nr 3 er delvis.. Me brukte ingen prev.. og begge viste godt korleis eit barn blir laga.. 
Ikkje det luraste for nokon av oss.. Men får prøve å gjer det beste ut av det :)
 
Jeg var 15 år! Men fylte 16 da prinsessa mi blei født. :) Og nei, det var ikke planlagt i det hele tatt! :P Mia Catrin kom iallefall til verden den 27.August i 2011 (40+1). :)
 
Vi var begge 20 år da vi startet prøvingen. Så var veldig planlagt. Ble gravid på 4 måneder +/-. Mistet i November 2011, men er nå gravid igjen og straks 8 fullgåtte uker.

Har brukt eggløsningstester denne gangen for å få det til å klaffe så fort som mulig. :)
 
Jeg er 15 år, men fyller 16 i sommer.
Var ikke panlagt, men så er det bare 90% sikkert at jeg er det.
 
var 18 når vi ble gravid første gang (endte ikke bra) 
og ca 1 1/2 år etter ble vi gravid igjen... var 20 år når han kom... 
og han var VELDIG planlagt... 
 
heihei , er 18 år kommer til å være 19 når barnet kommer , var ikke planlagt men gledeer meg kjempe masse , har vert sammen med barnefaren i snart 3 og et halvt år :-P
 
19 år når jeg ble gravid, og blir 20 mnd etter den lille kommer :) Ikke planlagt, men veldig velkommen :) 
 
Jeg er 17 nå, men blir 18 i god tid før babyen kommer. Vet ikke helt om jeg skal kalle det planlagt eller ikke.. Jeg brydde meg ikke så hardt om pillen, og vi visste godt hva det kunne føre til :-) Men nå er vi selvfølgelig kjempeglade for at vi valgte å beholde, og gleder oss veldig begge to! 
 
Med første var det ikke planlagt, da var jeg bare 16. Og nå med nr 2 var det halv planlagt. Jeg sluttet på pilla, og tenkte at jeg kom nok til å bli gravid innen 1-2 år (siden det som oftest tar lang tid). Kom som et lite sjokk når det klaffet med en gang, hehe. Men er veldig klar nå, og vi gleder oss masse :) Er ei lita tulle som gleder seg kjempe mye til å bli storesøster :)
 
Var 19 når jeg ble gravid første gang, var ikke planlagt, men beste som har hendt meg noen gang, nå er jeg 21 og venter nr to, som er planlagt;)
 
Var 19 da jeg ble gravid, fylte 20 et par måneder etter at henne kom til. :) 
Var ikke akkurat planlagt, men veldig ønsket da det først skulle skje. :D 
Har vært sammen med barnefar i 5 år, så var ikke så veldig vanskelig å vite hva vi skulle gjøre ^^ 
Lykkelig mamma til prinsesse født Januar 2012 :) 
 
17år når jeg ble gravid, 18år når hun kommer i juli! Planlagt :)
 
Er 21 år, var ikke planlagt. Var et stort sjokk/overraskelse. Skal ærlig innrømme det tok en stund før jeg vendte meg til tanken på at vi skulle bli foreldre. Men nå er han høyt ønsket og veldig velkommen. Venter en liten gutt i August :D
 
20 år når jeg ble gravid, men blir 21 når tullekoppen kommer til verden  ikke planlagt nei, men hva kan man forvente, når man slutter med prevensjon.. :)
 
Back
Topp