Planlagt eller ikke, og hvor gamle?

planlagt begge gangene.
19 da jeg ble gravid første gang og 22 andre :) 
 
Jeg er 17, gikk på p piller, var nøye med de, noe er ment to be! Er så lykkelig, 5 uker på vei idag! <3
 
Er 19 , ikke planlagt men gleder meg veldig !
 
Var 18 da jeg ble gravid. lang historie kort. Fikk beskjed om at jeg ikke kunne bli gravid. vi hadde da allerede prøvd 1/2 år og mistet mange. men ga opp til slutt og jeg begynte på p-pillen og der vart eg veldi slapp og gikk til legen igjen 3 1/2 mnd senere (3 1/2mnd etter jeg var begynt på p-pillen) og da var jeg gravid 13 uke <3 Så på en måte ikke planlagt men alikevell veldi planlagt. om dere skjønner.  <3 og nå venter vi vårt 3 barn i August <3
 
Er 19, føder når jeg er 20.
Ikke planlagt men veldig velkommen og gleder meg enormt!
 
fylte 18 med første. han var ikke planlagt, men passet egentlig bra og var veldig velkommen :)  nå er jeg 23, og denne er planlagt, så vi venter spent :)
 
Jeg var 17 da jeg ble gravid, og var blitt 18 da jeg fødte. Det var ikke direkte planlagt, men vi brukte ingen prevansjon. Unge og naive tenkte vi at det skjer ikke oss, - MEN det gjorde det..:) Det var en grusom tid.. Men idag har vi verdens nydeligste gutt hos oss :) Nå begynner vi å tenke på nr. 2, og forhåpentligvis vil h*n komme mens jeg er 22 :) 
 
eg var 20 når eg ble gravid, og er 20 da jeg skal føde.. og det var planlagt :)
 
Jeg var 17 da jeg ble gravid første gang, og fikk en sønn da jeg var 18 & halvt :) Han var ikke planlagt, men glad han kom <3 nå har jeg nettopp blitt 21, og er 15 uker på vei med nummer to, som heller ikke var planlagt, men som selvfølgelig også er velkommen :) begge to gangene ble jeg gravid på forskjellige typer prevangsjon..>
 
Planlagt begge gangene. Første gang hadde jeg nettopp blitt 17, andre gang var jeg 18,5.
 
jeg var 16 år da jeg ble gravid, 17 da han ble født :) han var vel egentlig ikke planlagt, men likevel planlagt på "tull".. vi var så smarte å tenkte at det ikke skjedde oss uansett.. -.- men angrer ikke ett sekund på at vi fikk han <3
 
fant ut at jeg var gravid me jenta vår på 19 års dagen min. hun var planlagt:) er nå 22 å vi er i første pp for nr baby nr 2:)
 
17 nå, 18 når lillebaby kommer :) Ikke planlagt, men veldig ønsket
 
Jeg var 21 da jeg ble gravid med nr 1 og nettopp blitt 22 da han ble født og 26 da jeg ble gravid med nr 2 og 27 da han ble født :)( er 31 nå).Eldste var det litt sånn jaja skjer det så skjer det,men var likevel et sjokk men han var veldig velkommen.Han er 9 år nå..Minsten var ikke planlagt men velkommen likevel da sjokket hadde lagt seg.Han er 3,8 år nå men nå er det jaggu stopp her..
 
23 år, førstegangs fødene, 5+5 i dag. Vi brukte ikke noe, så ble jeg så ble jeg og er hjerlig velkommen <3
 
Back
Topp