Planlagt eller ikke, og hvor gamle?

lisa91

Glad i forumet
Lurer altså på, hvor gamle er/var dere når dere ble gravid, og var det planlagt? :) Vet vi har en lignende tråd, men uten alder..
 
Var 18 år da jeg ble gravid, men 19 nå når hun blir født. Ikke planlagt, men veldig velkommen :)
 
Jeg ble gravid når jeg var 18, 19 da hun kom til. Ikke planlagt nei, men angrer ikke på at vi beholdte henne :-) 
 
Med førstemann så var jeg akkurat blitt 20, og han var ikke planlagt, men hjertelig velkommen :D Nå er jeg gravid med nr 2, og er 22 :)
 
Førstemann kan vel kalles planlagt. Jeg gikk ikke på pilla og vi visste hva det kunne føre til. Hadde snakket sammen og var enige om at "skjer det, så skjer det" Likevel var det et sjokk da det klaffet med en gang.. Var ikke helt forberedt på det;) Da var jeg 18 år, ble 19 før han ble født...

Andremann var nøøøye planlagt og etterlengtet.. Prøvde i nesten ett år og for to uker siden kom han endelig til verden;D Nå er jeg 21 år..
 
Jeg var 21 når jeg fant ut at jeg var gravid. Ikke planlagt, men selvsagt velkommen :)
 
Første kom når jeg var 18år, ikke planlagt. Andre kommer nå når jeg er 20år, planlagt :o)
 
Jeg ble gravid da jeg var 17. Jenta kom da jeg var 18. Var ikke planlagt, men hadde vært sammen med kjæresten lenge, så det var ikke det verste som kunne skje :)
 
Førstemann var planlagt og fikk han når eg var 18, er gravid igjen nå og dt er også planlagt , er 21 nå
 
Var 21 år (er blitt 22) og det var planlagt :) Skal sies at vi hadde prøvd i nesten to år da..
 
Jeg er 19 år og venter mitt første barn, var ikke planlagt og midt i utdanningen , men alt går ann =)=) =)=)
 
Var 20 når jeg ble gravid med førstemann, er nå 21 og venter nr 2 =)
 
Var 19 da magetrollet meldte sin ankomst, er nå 20 når han kommer ut =) Var ikke planlagt men hjertlig velkommen for det.  <3
 
gullgutten var veldig planlagt var igjennom primolutt kur og pergo kurer for at det skulle klaffe. 

og 20 år når småen ble født, no 21... ;-)
 
Hun var planlagt :))
Jeg var 19 når hun kom til verden, men fylte 20 år to mnd etterpå. 
 
var ikke planlagt men er veldig velkommen=) er 20 nå, er 21 når den lille kommer til i juni=)
 
Back
Topp