Planer for dagen?

skolen først, ble usikker ifht kynnerene mine så dro på skjekk - ligger nå til ny skjekk på sykehuset.. de ville skjekke om kynnerene påvirker livmorhalsen ifht om jeg og jm må være eksta obs, eller om jeg bare er mye plaget med masse regelmessige vonde kynnere..:)
Venter på oppdatering!

oppdatering:
jm har gjort alt hun kan og jeg sitter nå å venter på legen- som jeg allerede har gjort i 1.5t.. har 2t hjem igjen også :/ kjeedelig
Kjedelig ja.. ingen tydelige tegn på at fødsel er igang altså..

Kjedelig ja.. ingen tydelige tegn på at fødsel er igang altså..

nope.. bare samme styr som sist! skal visst gå rundt med masse vonde regelmessig kynnere i fler uker jeg.. slitsomt igrunn! - blir da så usikker på om det er vits å ringe for skjekk å.. blir så jeg tenker at det er bare kynnere! når jeg først skal føde skjønner jeg det sikkert ikke før lwenge :p
spent på hva legen sier for å si det slik

nope.. bare samme styr som sist! skal visst gå rundt med masse vonde regelmessig kynnere i fler uker jeg.. slitsomt igrunn! - blir da så usikker på om det er vits å ringe for skjekk å.. blir så jeg tenker at det er bare kynnere! når jeg først skal føde skjønner jeg det sikkert ikke før lwenge :p
Det skjønner jeg! Langt å reise også!

Har vært på vekstkontroll og fått gode nyheter :) Og 1 cm åpning Merkes godt at to leger har røsket i hufsa for å si det sånn *er veldig veldig klar for baby nå*
Så spennende med åpning, da er det noe på gang. Sa de noe om hvor lang tid du kunne forvente før det skjedde noe?

Så slitsomt å skulle måtte gå med vonde kynnere:/ håper de gir seg eller tar seg opp!

Så slitsomt å skulle måtte gå med vonde kynnere:/ håper de gir seg eller tar seg opp!

veldig.. har gått sånn siden ca uke 18/20.. og nå mente jm her det bare var pga uvi.. så vi får se hva legen mener :) orker snart ikke mer jeg altså! men er bare 34 så han kunne holdt seg inne litt lengre for sin egen del..
har 2t hjem igjen som jeg må kjøre selv så håper legen er ledig snart

var uvi og masrier som kunne for det no.. såå da må æ nok bare innstille meg på å gå med masse kynnere til fødsel :/

;( off så utrolig kjipt:/ håper virker du slipper å gå så alt for lenge med det slik, men som du sier 3 uker til hadde jo vært d beste...

Så spennende med åpning, da er det noe på gang. Sa de noe om hvor lang tid du kunne forvente før det skjedde noe?

Prøver å holde forhåpninger på minimum :) Flergangsfødende kan jo gå leeeenge med åpning. Men både lege og jm mener det ikke går mer en en ukes tid til :) Mye som skjer om dagene, og de to andre kom i uke 38 ca :) 37 uker imorgen :)

Husarbeid i dag og!
Oppdatering kommer- skal ikke skryte på forhånd i dag ;-)

Siste arbeidsdag i dag :D Stort sett bare å rydde og ordne kontoret, og spise kake!

I dag har jeg:
* ryddet hele huset
* rundvasket soverommet til storesøster
* ryddet i skapene på kjøkkenet
* pusset støv på stua
* vasket og tromlet klær
* laget pizza

:-)

I dag har jeg:
* ryddet hele huset
* rundvasket soverommet til storesøster
* ryddet i skapene på kjøkkenet
* pusset støv på stua
* vasket og tromlet klær
* laget pizza

:-)
Herregud så flink! Jeg har bare liggi på sofaen og gått en luftetur med bikkja.. og så lagde jeg pizzadeig, så nå står sambo og lager fyll og fikser resten!

Takk takk!

Frisk luft er aldri feil, da :)

Jeg ble det ferdigbunn på pizzaen, da :-P

Back
Topp