Planer for dagen?

Uff jeg føler meg så lat, som sitter/ligger på sofaen mesteparten sv tiden. Jeg føler at jeg har utrettet noe om jeg har tømt oppvaskemaskinen eller satt på en maskin med klær. Ingen planer for dagen, hadde stor dag i går med teater. Kanskje en tur viss solen titter frem :-)

Slik har jeg også følt det frem til nå. Men har fått mer energi de siste dagen, og da er det så deilig å utnytte det så lenge det varer :-)

Uff jeg føler meg så lat, som sitter/ligger på sofaen mesteparten sv tiden. Jeg føler at jeg har utrettet noe om jeg har tømt oppvaskemaskinen eller satt på en maskin med klær. Ingen planer for dagen, hadde stor dag i går med teater. Kanskje en tur viss solen titter frem :-)
Du er ikke alene!!

Er hjemme med storebror som har vannkopper. Har nettopp lagt en del tøy som ikke kan vaskes i vaskemaskin til vask, som bl.a. fødebagen :) Så blir det en tur ut og å lage middag.

Har vært på Lindex og kjøpt ammesingleter og et par amme-bh, spent på om det blir å funke :) Ellers bare slapper jeg av.

Tenkte jeg skulle strikke ferdig hentesettet :-) Og kanskje en tur på besøk til noen venner i ettermiddag :)

hadde planer om å øve til prøve å komme meg på skolen!
- endte opp å legge meg til å sove i ca 3t på rommet da jdg har null energi og begynner å bli forkjøla!
like lite energi gitt..

I dag ligger jeg på sofaen å slapper av. Har fått bihulebetennelse så har ikke overskudd til å gjøre noe som helst.

hadde planer om å øve til prøve å komme meg på skolen!
- endte opp å legge meg til å sove i ca 3t på rommet da jdg har null energi og begynner å bli forkjøla!
like lite energi gitt..
Sovet et 2-3 timer i senga jeg også...

Jeg skulle rydde i tegnesakene til ungene, men endte opp med å male kjellerstua i stedet :-/
Nå sitter jeg å ser på Diego med minstemann, så er det avslapping resten av kvelden :-)

godt å ikke være alene.. føler meg som den latsabben for tiden! :(
fikk du noe mer energi eller?
Næ.. ligger i senga fortsatt.. må snart stå opp og lage no middag... håper morgendagen blir bedre☺ du da?

Back
Topp