De små tingene jeg tilslutt orker å gjøre føles ut som en stor mestring Gleder meg til å få litt mer energi!!Godt jeg ikke er alene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De små tingene jeg tilslutt orker å gjøre føles ut som en stor mestring Gleder meg til å få litt mer energi!!Godt jeg ikke er alene
Uff jeg føler meg så lat, som sitter/ligger på sofaen mesteparten sv tiden. Jeg føler at jeg har utrettet noe om jeg har tømt oppvaskemaskinen eller satt på en maskin med klær. Ingen planer for dagen, hadde stor dag i går med teater. Kanskje en tur viss solen titter frem
Du er ikke alene!!Uff jeg føler meg så lat, som sitter/ligger på sofaen mesteparten sv tiden. Jeg føler at jeg har utrettet noe om jeg har tømt oppvaskemaskinen eller satt på en maskin med klær. Ingen planer for dagen, hadde stor dag i går med teater. Kanskje en tur viss solen titter frem
Jeg skal i pompdelux party
Uff jeg føler meg så lat, som sitter/ligger på sofaen mesteparten sv tiden. Jeg føler at jeg har utrettet noe om jeg har tømt oppvaskemaskinen eller satt på en maskin med klær.
Sovet et 2-3 timer i senga jeg også...hadde planer om å øve til prøve å komme meg på skolen!
- endte opp å legge meg til å sove i ca 3t på rommet da jdg har null energi og begynner å bli forkjøla!
like lite energi gitt..
I dag ligger jeg på sofaen å slapper av. Har fått bihulebetennelse så har ikke overskudd til å gjøre noe som helst.
Sovet et 2-3 timer i senga jeg også...
Jeg skulle rydde i tegnesakene til ungene, men endte opp med å male kjellerstua i stedet :-/
Nå sitter jeg å ser på Diego med minstemann, så er det avslapping resten av kvelden
Næ.. ligger i senga fortsatt.. må snart stå opp og lage no middag... håper morgendagen blir bedre☺ du da?godt å ikke være alene.. føler meg som den latsabben for tiden!
fikk du noe mer energi eller?
noe fornuftig fikk du da gjort, om det var rydde eller male har vel ikke såå mye å si?
Næ.. ligger i senga fortsatt.. må snart stå opp og lage no middag... håper morgendagen blir bedre☺ du da?
Hadde sikkert ikke vært like tungt å rydde i tegnesakene som å male 30 kvadratmeter med panelvegger :-D haha, men kjekt at det er gjort (y)