Planer for dagen?

Har nå vaska rommet til New Kid og redd opp seng mv!! Nå kan han/hun flytte inn ;) liten pause nå, før det blir å ta en shinings nede i kjelleren.
Ble ikke vasking i kjelleren ;-)
Utsetter og utsetter ting hele tiden!

da håper vi det! kjedelig med sånne dager..
tja litt, klarte tilslutt å velte meg ut av senga så nå er det middag - pølse i brød :p
Hel lagde jeg faktisk skikkelig middag, elgkarbonader m potet, gulrot, brokkoli, løk og sopp :-) bedre etter at sambo kom hjem. Selv om han snart reiser tilbake på jobb

Jeg så mange ting som jeg skulle ha gjort. Men såå lite energi. Stor mage og to små barn som er mye våken om nettene er ingen super kombo. Synes det er mer enn nok å vaske tøy, støvsuger litt og lage middag. Orker ikke engang å tenke på å ut å handle de siste tingene. Håper jeg får litt energi igjen før lillebror kommer.

Holder på med kjelleren nå :-P denne redebyggingen, altså !
Planen er å gå løs på toalett og bad også, før dusj, før jeg skal kjøre svigersøs på sykehuset.

Holder på med kjelleren nå :-P denne redebyggingen, altså !
Planen er å gå løs på toalett og bad også, før dusj, før jeg skal kjøre svigersøs på sykehuset.
Noen som har nok energi i alle fall! Håper jeg får gjort en ting idag i alle fall.. ryddet på kjøkkenet eller støvsugd eller noe!

Blir en tur til Manullterapeut. Lage middag. Vurderer å re opp sengen til babyen selv om det er tidlig. Tenker det er greit å la noe være igjen til senere, men føler jeg må gjøre noe for å få tiden til å gå.

Noen som har nok energi i alle fall! Håper jeg får gjort en ting idag i alle fall.. ryddet på kjøkkenet eller støvsugd eller noe!

Bad og toalett ble utsatt, gitt :-P inngangspartiet hadde jeg også planer om å ta :-P men ting tar så mye mer tid enn antatt, og plutselig så blir jeg helt tom for energi.

Bad og toalett ble utsatt, gitt :-P inngangspartiet hadde jeg også planer om å ta :-P men ting tar så mye mer tid enn antatt, og plutselig så blir jeg helt tom for energi.
Her har jeg støvsugd.. nå ligger jrg i senga gitt.. skal prøve å vaske opp og lage middag til kl 17..

I dag har jeg sendt en epost, satt på to klesvasker og hengt opp den ene (Den andre er i maskina). Hadde tenkt å lage middag, men mannen hadde veldig lyst på pizza så tror ikke jeg gidder å krangle på det :p

Har vært sykmeldt en uke pga jeg var utslitt, og i dag kjenner jeg et lite snev av overskudd! Så utrolig deilig!

skolen først, ble usikker ifht kynnerene mine så dro på skjekk - ligger nå til ny skjekk på sykehuset.. de ville skjekke om kynnerene påvirker livmorhalsen ifht om jeg og jm må være eksta obs, eller om jeg bare er mye plaget med masse regelmessige vonde kynnere..:)

I dag har jeg sendt en epost, satt på to klesvasker og hengt opp den ene (Den andre er i maskina). Hadde tenkt å lage middag, men mannen hadde veldig lyst på pizza så tror ikke jeg gidder å krangle på det :p

Har vært sykmeldt en uke pga jeg var utslitt, og i dag kjenner jeg et lite snev av overskudd! Så utrolig deilig!

man krangler ikke til pizza nei (a)
godt å lese at energien er på tur tilbake :)

Back
Topp