hehe, nei du sier noe der!
men bedre å gjøre det nå - før det blir eenda tyngre ifht mage ogsånn
Like tungt nå tror jeg som om noen uker ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe, nei du sier noe der!
men bedre å gjøre det nå - før det blir eenda tyngre ifht mage ogsånn
Har vært på vekstkontroll og fått gode nyheter Og 1 cm åpning Merkes godt at to leger har røsket i hufsa for å si det sånn *er veldig veldig klar for baby nå*
Like tungt nå tror jeg som om noen uker ;-)
Ble ikke vasking i kjelleren ;-)Har nå vaska rommet til New Kid og redd opp seng mv!! Nå kan han/hun flytte inn liten pause nå, før det blir å ta en shinings nede i kjelleren.
hehe, fine magen :') Tungt er det vel likevel ja, men energien da- fortsatt masse?
du måtte kanskje ikke ha rommet ferdig til fødsel heller?
Ble ikke vasking i kjelleren ;-)
Utsetter og utsetter ting hele tiden!
Tusen takk! God bedring til deg også, får håpe forkjølelsen ikke blir verre og du blir fort friskånei! så utrolig kjedelig..
det er jo såå vondt/ubehagelig god bedring!
Tusen takk! God bedring til deg også, får håpe forkjølelsen ikke blir verre og du blir fort frisk
Hel lagde jeg faktisk skikkelig middag, elgkarbonader m potet, gulrot, brokkoli, løk og sopp bedre etter at sambo kom hjem. Selv om han snart reiser tilbake på jobbda håper vi det! kjedelig med sånne dager..
tja litt, klarte tilslutt å velte meg ut av senga så nå er det middag - pølse i brød
Hel lagde jeg faktisk skikkelig middag, elgkarbonader m potet, gulrot, brokkoli, løk og sopp bedre etter at sambo kom hjem. Selv om han snart reiser tilbake på jobb
Absolutt! Hadde aldri giddi til bare meg!flink du er!
lettere å lage mat til to, istedenfor bare seg selv..
Noen som har nok energi i alle fall! Håper jeg får gjort en ting idag i alle fall.. ryddet på kjøkkenet eller støvsugd eller noe!Holder på med kjelleren nå denne redebyggingen, altså !
Planen er å gå løs på toalett og bad også, før dusj, før jeg skal kjøre svigersøs på sykehuset.
Noen som har nok energi i alle fall! Håper jeg får gjort en ting idag i alle fall.. ryddet på kjøkkenet eller støvsugd eller noe!
Her har jeg støvsugd.. nå ligger jrg i senga gitt.. skal prøve å vaske opp og lage middag til kl 17..Bad og toalett ble utsatt, gitt inngangspartiet hadde jeg også planer om å ta men ting tar så mye mer tid enn antatt, og plutselig så blir jeg helt tom for energi.
I dag har jeg sendt en epost, satt på to klesvasker og hengt opp den ene (Den andre er i maskina). Hadde tenkt å lage middag, men mannen hadde veldig lyst på pizza så tror ikke jeg gidder å krangle på det
Har vært sykmeldt en uke pga jeg var utslitt, og i dag kjenner jeg et lite snev av overskudd! Så utrolig deilig!