hehe, nei du sier noe der!
men bedre å gjøre det nå - før det blir eenda tyngre ifht mage ogsånn![]()
Like tungt nå tror jeg som om noen uker ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe, nei du sier noe der!
men bedre å gjøre det nå - før det blir eenda tyngre ifht mage ogsånn![]()
Har vært på vekstkontroll og fått gode nyheterOg 1 cm åpning Merkes godt at to leger har røsket i hufsa for å si det sånn *er veldig veldig klar for baby nå*
Like tungt nå tror jeg som om noen uker ;-)
Ble ikke vasking i kjelleren ;-)Har nå vaska rommet til New Kid og redd opp seng mv!! Nå kan han/hun flytte innliten pause nå, før det blir å ta en shinings nede i kjelleren.
hehe, fine magen :') Tungt er det vel likevel ja, men energien da- fortsatt masse?
du måtte kanskje ikke ha rommet ferdig til fødsel heller?
Ble ikke vasking i kjelleren ;-)
Utsetter og utsetter ting hele tiden!
Tusen takk!ånei! så utrolig kjedelig..
det er jo såå vondt/ubehageliggod bedring!
![]()
Tusen takk!God bedring til deg også, får håpe forkjølelsen ikke blir verre og du blir fort frisk
![]()
Hel lagde jeg faktisk skikkelig middag, elgkarbonader m potet, gulrot, brokkoli, løk og soppda håper vi det! kjedelig med sånne dager..
tja litt, klarte tilslutt å velte meg ut av senga så nå er det middag - pølse i brød![]()
Hel lagde jeg faktisk skikkelig middag, elgkarbonader m potet, gulrot, brokkoli, løk og soppbedre etter at sambo kom hjem. Selv om han snart reiser tilbake på jobb
Absolutt! Hadde aldri giddi til bare meg!flink du er!![]()
lettere å lage mat til to, istedenfor bare seg selv..
Noen som har nok energi i alle fall! Håper jeg får gjort en ting idag i alle fall.. ryddet på kjøkkenet eller støvsugd eller noe!Holder på med kjelleren nådenne redebyggingen, altså !
Planen er å gå løs på toalett og bad også, før dusj, før jeg skal kjøre svigersøs på sykehuset.
Noen som har nok energi i alle fall! Håper jeg får gjort en ting idag i alle fall.. ryddet på kjøkkenet eller støvsugd eller noe!
Her har jeg støvsugd.. nå ligger jrg i senga gitt.. skal prøve å vaske opp og lage middag til kl 17..Bad og toalett ble utsatt, gittinngangspartiet hadde jeg også planer om å ta
men ting tar så mye mer tid enn antatt, og plutselig så blir jeg helt tom for energi.
I dag har jeg sendt en epost, satt på to klesvasker og hengt opp den ene (Den andre er i maskina). Hadde tenkt å lage middag, men mannen hadde veldig lyst på pizza så tror ikke jeg gidder å krangle på det![]()
Har vært sykmeldt en uke pga jeg var utslitt, og i dag kjenner jeg et lite snev av overskudd! Så utrolig deilig!