Planer for dagen?

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Hvilke planer har dere for dagen da? Her skal det vaskes og ryddes, vaske trappa for 10 gang denne uken;) pakke resten av baggen, finne frem arveklær fra de to eldste og vaske de:)

Ingen store planer her..! Sofa, litt husarbeid, sy litt... se hva jeg orker :-)

Jeg skal i pompdelux party:-)

Mamma har invitert meg på handledag for å få handlet de siste småtingene vi trenger, også avslutter vi med restaurantmiddag (forhåpentligvis i sola som iallefall nå skinner fra skyfri himmel :)) Så kosedag her i gården :D

Legetime.
Støvsugd, vasker mer babytøy...
Ellers holde seg våken, for er veldig trøtt for tiden.

Mamma har invitert meg på handledag for å få handlet de siste småtingene vi trenger, også avslutter vi med restaurantmiddag (forhåpentligvis i sola som iallefall nå skinner fra skyfri himmel :)) Så kosedag her i gården :D
Så koselig :)
Her regner det bare, så ypperlig med litt husarbeid :)

Husarbeid, hvile og spise en sjokolade som jeg kjøpte på vei hjem fra barnhagen :P

Skal hente og levere sykemelding for en uke. Så tenkte jeg å finne fram sykehusbag.
Kanskje ut å kjøpe inn lue til mini, for det er vel det jeg mangler til hentesett.

Må rydde og vaske litt her å, blir aldri rent og ryddig nok!
Men først er det jordmortime og kaffe hjemme hos min bestevenninne som nettopp har kjøpt seg et nydelig hus, å jeg er bare bittelitt sjalu;)

Har vasket soverommet vårt og skal nå vaske guttungen sitt :) Så må jeg dusje, rydde bort noen klær, sette på en klesvask, hente guttungen i barnehagen, lage middag og i kveld er det foreldremøte :)

Har akkurat vært på sykehuset på vekstkontroll. Står på papirene at vekt nå er 3145 gr. Er i uke 36+1. Dei har ikke skrevet noe prosent på avvik denne gang. Men er jo litt større enn gjennomsnittet, men dei sa ingenting på det så er vel innenfor rimelig normalen uansett :-)

Jo, og skal til legen om 1 times tid. Så har brukt litt av tiden nå i mellom til å kjøpe litt siste småting. Som vogn/vugge dyne. Laken til vugge og noen singletter til fødebag og slikt :-)

Har nå vaska rommet til New Kid og redd opp seng mv!! Nå kan han/hun flytte inn ;) liten pause nå, før det blir å ta en shinings nede i kjelleren.

Har nettopp gjennomført ukens andre treningsøkt *klapper seg på skulderen* :-D Nå skal jeg på butikken en tur, hjem å bake ost/skinkehorn og slappe av resten av dagen med Netflix.

Uff jeg føler meg så lat, som sitter/ligger på sofaen mesteparten sv tiden. Jeg føler at jeg har utrettet noe om jeg har tømt oppvaskemaskinen eller satt på en maskin med klær. Ingen planer for dagen, hadde stor dag i går med teater. Kanskje en tur viss solen titter frem :-)

Back
Topp