PGD-tråden

Ja det som er planen hvis et av embryoene er friske :) Krysser fingrene!
Tilhører Oslo. Hva med dere?
Masse masse lykke til! Samme her ☺️ Hvilke beskjed har dere fått fra Oslo? Måtte dere legge ut for uttak selv, og evn hvor mye var det? Vi har et frisk embryo å sette tilbake. Krysser alt for at det går denne gangen❤️

Noen som vet om man kan drikke vin helgen før innsett? Og er det noen som har noen tips til hvordan man kan forberede kroppen i forkant? Håper så inderlig at det går vår vei denne gangen ❤️

Masse masse lykke til! Samme her ☺️ Hvilke beskjed har dere fått fra Oslo? Måtte dere legge ut for uttak selv, og evn hvor mye var det? Vi har et frisk embryo å sette tilbake. Krysser alt for at det går denne gangen❤️

Noen som vet om man kan drikke vin helgen før innsett? Og er det noen som har noen tips til hvordan man kan forberede kroppen i forkant? Håper så inderlig at det går vår vei denne gangen ❤️

Rakk akkurat uttak før det ble snakk om at vi må legge ut selv. Hadde kommet så godt i gang med medisineringen at jeg skulle få lov til å dra. Men et eventuelt innsett må vi legge ut for selv. Hvor mye dette er snakk om har jeg ikke hørt noe om enda. Har ikke orket å undersøke så mye enda. Venter til jeg får telefon fra Sverige.

Krysser fingrene for dere ❤️

Rakk akkurat uttak før det ble snakk om at vi må legge ut selv. Hadde kommet så godt i gang med medisineringen at jeg skulle få lov til å dra. Men et eventuelt innsett må vi legge ut for selv. Hvor mye dette er snakk om har jeg ikke hørt noe om enda. Har ikke orket å undersøke så mye enda. Venter til jeg får telefon fra Sverige.

Krysser fingrene for dere ❤️
Så bra, samme her ❤️

Innsett er ca 15.000, men Karolinska sa at når de fakturerte OUS for uttak var det alltid et insett inkludert- så de skjønte ingenting av at vi skulle legge ut for det første i settet selv Blir spennende å se hvordan dette utvikler seg videre. Håper restriksjonene letter når vaksinen kommer

Da kom eggløsning, på en søndag... Nå er jeg ordentlig lei meg..

Noen som har satt inn på dag 5 før, og vet om de gjør det med et 6 dager gammelt blacosyst?

Jeg kjente eggløsningen kom i går, og angrer såå på at jeg ikke testet en ekstra gang før jeg la meg...

Last edited:
Da kom eggløsning, på en søndag... Nå er jeg ordentlig lei meg..

Noen som har satt inn på dag 5 før, og vet om de gjør det med et 6 dager gammelt blacosyst?

Jeg kjente eggløsningen kom i går, og angrer såå på at jeg ikke testet en ekstra gang før jeg la meg...

Så kjedelig eggløsningen kom før :-(

Last edited:
Har det blitt noe endringer eller må man betale selv innsett og får det igjen ?
Jeg tar utgangspunktet i det - men Karolinska sier at når OUS allerede har betalt for et uttak - så er det alltid et insett inkludert. Så Karolinska forsto ikke helt hva vi skulle betale selv denne gangen. Men vi får se, jeg tar fortsatt uganngdpunkt i å legge ut - så er alt annet bonus.

Hvordan går det med dere andre??❤️

Jeg tar utgangspunktet i det - men Karolinska sier at når OUS allerede har betalt for et uttak - så er det alltid et insett inkludert. Så Karolinska forsto ikke helt hva vi skulle betale selv denne gangen. Men vi får se, jeg tar fortsatt uganngdpunkt i å legge ut - så er alt annet bonus.

Hvordan går det med dere andre??❤️.

hvor mye må man legge ut vet du det? Vi har veldig lyst til å reise men må vente litt da jeg må ta en celleprøve først :nailbiting:

Jeg vet at insett koster 14.000,- men aner ikke hva uttak koster. Det er nok dyrt..

Er det uttak eller insett dere skal Ana? Masse lykke til med celleprøve ❤️

Jeg venter fortsatt på telefon fra Karolinska. Lurer på om jeg skal ringe dit i morgen, men er så redd de skal si at ingen av eggene er friske...

Jeg venter fortsatt på telefon fra Karolinska. Lurer på om jeg skal ringe dit i morgen, men er så redd de skal si at ingen av eggene er friske...
Det forstår jeg godt!! Min erfaring er at de ringer med en gang de får resultatene. Hvor mange ble gentestet, og hva er % deres for friske blastosyst? ❤️

Det forstår jeg godt!! Min erfaring er at de ringer med en gang de får resultatene. Hvor mange ble gentestet, og hva er % deres for friske blastosyst? ❤️

Bare to dessverre. Hva prosenten for friske blasosyster er har jeg aldri hørt så det vet jeg ikke. Men har mistet 5 små så regner ikke med at den er så veldig høy..

Dere som reiser ned får dere sykemeld også de 10 dagene i karantene?? ❤️
Veldig sikker på at jeg får sykemelding, jeg fikk sykemelding frem til testdag da vi hadde uttak :Heartred
Nå ble det ikke innsett, men så overstimulert som jeg var så trengte jeg den sykemeldingen allikevel :yuck:

Da kom dessverre beskjeden jeg har fryktet. Ingen friske egg. De var også usikre på om vi skulle få ta en ny runde da vi har vært gjennom to uttak uten hell. Jeg sa vi veldig gjerne ønsket å gjøre et nytt forsøk, men det ble uansett ikke før etter jul fikk jeg beskjed om. Må vel bare sakte men sikkert gi opp drømmen om å få den store familien jeg alltid har drømt om:sad010

Back
Topp