PGD-tråden

Oki takk for svar :) var bare veldig nysgjerrig på det siden man får jo ikke betalt karantene... om man da er sykemeldt den uka, eller de 10 dagene? Eller går man 10 dager uten lønn ?
 
Oki takk for svar :) var bare veldig nysgjerrig på det siden man får jo ikke betalt karantene... om man da er sykemeldt den uka, eller de 10 dagene? Eller går man 10 dager uten lønn ?

Bare hyggelig :) ja jeg har sykemelding, men min mann har ikke.
 
Da har jeg snakket med Karolinska. Av 17 egg var det bare to som hadde utviklet seg godt nok til å sendes på testing. Kjenner jeg blir så ufattelig skuffa og lei meg:smiley-angry017
 
Da har jeg snakket med Karolinska. Av 17 egg var det bare to som hadde utviklet seg godt nok til å sendes på testing. Kjenner jeg blir så ufattelig skuffa og lei meg:smiley-angry017
Kjipt å høre, kjenner så alt for godt til den skuffelsen. Prøv å fokuser på at det bare skal ett gullegg til før det sitter. Masse lykke til i ventetiden ❤️
 
Kjipt å høre, kjenner så alt for godt til den skuffelsen. Prøv å fokuser på at det bare skal ett gullegg til før det sitter. Masse lykke til i ventetiden ❤️

Takk snille du :Heartred Jeg får krysse fingrene for at et av dem er friske! Hvis ikke er jeg klar for nok en runde med medisiner. Baby skal det bli åkke som:happy119
 
Ja jeg tenkte nå, nei jeg er ikke der men skulle ønske, de har ringt oss og vil ha oss ned men jeg måtte ta en celleprøve først.. siden mensen har vært forsinket i 3/4 mnd.. så gøy :) håper virkelig det ikke kommer på en søndag eller mandag så får du/dere reist ❤️
 
Ja jeg tenkte nå, nei jeg er ikke der men skulle ønske, de har ringt oss og vil ha oss ned men jeg måtte ta en celleprøve først.. siden mensen har vært forsinket i 3/4 mnd.. så gøy :) håper virkelig det ikke kommer på en søndag eller mandag så får du/dere reist ❤️
Spennende. Håper alt er bra med celleprøver så dere er raskt igang Hvilket sykehus tilhører dere?
 
Det var det jeg mente ☺️ Hvordan restriksjoner har du fått ift utreise?
Jeg hører til samme og jeg snakket med de for en uke siden. Da fikk jeg beskjed om at vi må betale reisen selv men at man får tilbake det man har lagt ut. Dette er fordi de fraråder oss å reise men de kan ikke nekte oss det.
De hjelper altså ikke til med å booke fly/hotell.
Og de dekker ikke noe sykemelding etter hjemkomst i forhold til karantene
 
Jeg hører til samme og jeg snakket med de for en uke siden. Da fikk jeg beskjed om at vi må betale reisen selv men at man får tilbake det man har lagt ut. Dette er fordi de fraråder oss å reise men de kan ikke nekte oss det.
De hjelper altså ikke til med å booke fly/hotell.
Og de dekker ikke noe sykemelding etter hjemkomst i forhold til karantene


Jeg har fått beskjed av legen min at jeg får sykemeld når jeg reiser ned og når jeg kommer hjem og de dagene jeg er i karantene
 
Jeg har fått beskjed av legen min at jeg får sykemeld når jeg reiser ned og når jeg kommer hjem og de dagene jeg er i karantene
Jeg regner med at jeg får det samme når vi en gang skal ned :Heartred

Vi skulle originalt ha ferskforsøk og fikk da sykemelding til testdag, så jeg kunne kjenne på det selv.. Endte opp overstimulert istedet da :p
 
Jeg venter på menstrasjon for å planlegge innsett, men nå er jeg 5 dager på overtid. Noen som har opplevd dette etter egguttak? Jeg hadde en mensen 10 dager etter uttak, og venter på første ordinære. Blir stresset av dette jeg..
 
Back
Topp