PGD-tråden

Da kom dessverre beskjeden jeg har fryktet. Ingen friske egg. De var også usikre på om vi skulle få ta en ny runde da vi har vært gjennom to uttak uten hell. Jeg sa vi veldig gjerne ønsket å gjøre et nytt forsøk, men det ble uansett ikke før etter jul fikk jeg beskjed om. Må vel bare sakte men sikkert gi opp drømmen om å få den store familien jeg alltid har drømt om:sad010
Åå, så utrolig trist å høre!! :( Håper virkelig dere får prøve på nytt igjen ❤️ Mange gode klemmer sendes over ❤️
 
Da kom dessverre beskjeden jeg har fryktet. Ingen friske egg. De var også usikre på om vi skulle få ta en ny runde da vi har vært gjennom to uttak uten hell. Jeg sa vi veldig gjerne ønsket å gjøre et nytt forsøk, men det ble uansett ikke før etter jul fikk jeg beskjed om. Må vel bare sakte men sikkert gi opp drømmen om å få den store familien jeg alltid har drømt om:sad010


Så trist å høre :-( håper dere får en ny runde ❤️ Ikke gi opp drømmen❤️ Sender stor klem❤️
 
Da kom dessverre beskjeden jeg har fryktet. Ingen friske egg. De var også usikre på om vi skulle få ta en ny runde da vi har vært gjennom to uttak uten hell. Jeg sa vi veldig gjerne ønsket å gjøre et nytt forsøk, men det ble uansett ikke før etter jul fikk jeg beskjed om. Må vel bare sakte men sikkert gi opp drømmen om å få den store familien jeg alltid har drømt om:sad010

Nei så utrolig trist :Heartred Krysser fingrene for dere
 
Da har jeg fått mensen igjen, og da er det bare å krysse fingrene for at eggløsning ikke kommer på feil dag igjen. Dersom den kommer på dag 13 som den pleier, så går det akkurat. Spennende altså! Hvordan går det med alle dere andre?
 
Da har jeg fått mensen igjen, og da er det bare å krysse fingrene for at eggløsning ikke kommer på feil dag igjen. Dersom den kommer på dag 13 som den pleier, så går det akkurat. Spennende altså! Hvordan går det med alle dere andre?


Krysser fingrene for deg jeg:Heartred vi skal vente litt å se det an til neste år eller i desember, og håper at det blir endringer og ikke at vi må legge ut 15000kr visst det er summen som jeg har hørt for innsett :)
 
Da har jeg akkurat snakket med Fotos fra Karolinska. Vi skal få gjøre et nytt forsøk. :smiley-bounce016
Blir satt på mye høyere doser for å få ut flere egg så sjansen for et friskt egg øker.
Var en sjanse for overstimulering sa han, men den sjansen må vi bare ta.
Alle gode ting er tre er det ikke... Denne gangen skal det gå!
 
Da har jeg akkurat snakket med Fotos fra Karolinska. Vi skal få gjøre et nytt forsøk. :smiley-bounce016
Blir satt på mye høyere doser for å få ut flere egg så sjansen for et friskt egg øker.
Var en sjanse for overstimulering sa han, men den sjansen må vi bare ta.
Alle gode ting er tre er det ikke... Denne gangen skal det gå!


Så kjekt, masse lykke til ❤️
 
Hvordan ligger det an Evelyn92? :)
Jeg tester for eggløsning, og håper det kommer fredsg eller lørdag- for da blir det innsett denne måneden Men må si det er stressende om dagen ift korona. Håper ikke grensene stenger..

Så utrolig godt å høre dere skal prøve igjen!! Når skal dere begynne? ☺️
 
Oj, hva tenker vi om å reise til Sverige nå da? Det går vel nesten ikke det, eller?
Vi skal ikke reise før uti januar tidligst, men jeg hadde nok reist lell. Skal holde meg unna folk, bruke munnbind og sprite hender ofte.
 
Jeg tester for eggløsning, og håper det kommer fredsg eller lørdag- for da blir det innsett denne måneden Men må si det er stressende om dagen ift korona. Håper ikke grensene stenger..

Så utrolig godt å høre dere skal prøve igjen!! Når skal dere begynne? ☺️

De skal ringe meg i neste uke for å planlegge oppstart, men blir ikke noe før på nyåret. Så nå skal jeg kose meg med juletid og så plutselig er det uttak og forhåpentligvis noen friske egg :)
 
Sååå.. Hvordan gjør man det med den attesten på negativ covid-19, som ikke skal være mer enn 72timer gammel?
Jeg skal jo ikke være i Stockholm i 72timer en gang :bag::hilarious:
Tenker at jeg bare får ta testen før jeg drar, er jo faen meg ikke lett å vite hva som er hva og hvordan man gjør ting riktig :banghead:
 
Sååå.. Hvordan gjør man det med den attesten på negativ covid-19, som ikke skal være mer enn 72timer gammel?
Jeg skal jo ikke være i Stockholm i 72timer en gang :bag::hilarious:
Tenker at jeg bare får ta testen før jeg drar, er jo faen meg ikke lett å vite hva som er hva og hvordan man gjør ting riktig :banghead:

Litt usikker, men leste et sted at det ikke gjelder nordmann, men ville dobbel sjekket om det stemmer :)
 
Back
Topp