Landus daKrysser virkelig fingrene for deg
Jeg er ufattelig rastløs og utålmodig for tiden, sjekker postkassen desperat ofte. Har nå prøvd å bare slå meg til ro med at vi får time til høsten, selv om jeg helst skulle hatt innsett i går
Mannen tar det knusende med ro da, mens jeg stresser. Stresser med at alle andre får barn, stresser med at jeg ikke blir yngre, og synes denne ventetiden er ganske vanskelig.
Det er jo vårt valg å gjøre det på denne måten, men vi tror vi gjør det riktige. Sjelden genetisk sykdom her også, så da kan det vel sikkert ta lang tid. Blir sikkert 35 år, skrukkete og med grå hår før den tid
Beklager litt syting nå, men synes som sagt det er vanskelig for tiden
Sender deg en haug med klemmer
Se på det sånn da, Milliusen har fått innsett bare litt over 2år etter genetisk veiledning. Dette kommer til å gå bra
Jeg får hele tiden høre at jeg er så ung (og vi er jo jevngamle), får hetta hver gang jeg får den kommentaren. Visst faen er jeg ung NÅ!, men dette er en prosess som kan ta lang tid og avhenger av god kvalitet på egg. Folk burde bare holde kjeft
Vet de mener det godt, men det er så FEIL måte å trøste noen på...
Husker når vi mistet også.. Men du blir jo gravid!
Gubben her er også roen sjøl, det kan gjøre meg litt frynsete noen ganger
Kom hjem grinene forrige uke fordi jeg møtte på verdens søteste, mest utadvente unge på butikken og begynte å tenke på om våre små hadde vært sånn, om vi noen gang får barn som er sånn..
Ugh.. dette er noe drit..
Vet vi skal passe vekta, men sender mentalt over noen sjokoladedekte jordbær og et glass vin.
Skål for krigerkvinnene!