PGD-tråden

Jeg snakket med utenlandskonret idag, og de kunne sende oss ut av landet når Karolinska åpnet for det
Det var godt og få bekreftet :happy: stusser fortsatt ved at noen her har fått beskjed om mulig egguttak i august og noen har fått beskjed at de ikke har åpent for pasienter fra Norge :bored:
 
Det var godt og få bekreftet :happy: stusser fortsatt ved at noen her har fått beskjed om mulig egguttak i august og noen har fått beskjed at de ikke har åpent for pasienter fra Norge :bored:
Eller at de kanskje prioriterer egg innsett, og at de ikke har åpent for oss som må ha egguttak enda eller noe sånn :shy:
 
ja stusser veldig over det også... Har du fått noe beskjed ? :)
Har fått denne 26 mai. Har dog ikke sjekket nettsiden som de linker til da men.

Hej!


I dagsläget vet vi tyvärr inte när vi kan ta emot utomlandspatienter, vi följer Folkhälsomyndighetens föreskrifter och rekommendationer. Se gärna vår hemsida www.karolinska.se/reproduktionsmedicindär vi uppdaterar fortlöpande med anledning av covid-19.


Vår PGD-barnmorska kommer att kontakta er så fort det är möjligt att starta med behandling.
 
Har fått denne 26 mai. Har dog ikke sjekket nettsiden som de linker til da men.

Hej!


I dagsläget vet vi tyvärr inte när vi kan ta emot utomlandspatienter, vi följer Folkhälsomyndighetens föreskrifter och rekommendationer. Se gärna vår hemsida www.karolinska.se/reproduktionsmedicindär vi uppdaterar fortlöpande med anledning av covid-19.


Vår PGD-barnmorska kommer att kontakta er så fort det är möjligt att starta med behandling.

Ååå!
 
Veldig rart det er så forskjellige tilbakemeldinger. Akkurat nå føles drømmen om barn så ufattelig langt fremme.. Litt tungt med all uvissheten kjenner jegv jeg skal holde dere oppdater om hva Karolinska sier når jeg ringer dem ☺️
 
Dette står på Karolinskas hjemmeside nå, oppdatert 16 juni

Vård av patienter från andra län kan återupptas då reserestriktionerna inom landet tas bort den 13 juni.
 
Vil det si vi får lov å komme til de nå?
Slik jeg tolker det hvertfall. Jeg fikk mensen i går kveld, og prøvde å ringe Karolinska idag- men de tok ikke telefonen. Mener kanskje de feirer St. Hans idag å har fri. Jeg holder dere oppdatert om jeg hører noe ☺️
 
Hei! noen som vet hva regelen er etter man er kommet hjem fra Stocholm, Skal man i karantene eller ikke? Bare tenker siden det er en behandling. Noen som vet noe om dette? :)
 
Hei! noen som vet hva regelen er etter man er kommet hjem fra Stocholm, Skal man i karantene eller ikke? Bare tenker siden det er en behandling. Noen som vet noe om dette? :)
Jeg er av den forståelse at vi har 10 dagers karantene når vi kommer hjem.☺️
 
Last edited:
Back
Topp