PGD-tråden

Ja veldig lenge :-( jeg har fått beskjed at det skulle være klart i går egentlig

Jeg skjønt det sånn at det tar noen uker for å sjekke om embryoene har genfeil, og at det er derfor det blir totalfrys. Ved f.eks translokasjoner er det jo mulighet for fersk innsett.
 
Ja veldig lenge :-( jeg har fått beskjed at det skulle være klart i går egentlig
Oi! 10 uker var veldig lenge! Visste at genfeil tok lengre tid en translokasjon men! Så kjedelig ikke vite om det, og tro at alt var klart idag :wideyed:Får håpe det er worst case!! Men oddsen er vel bra når hele 6 egg kunne fryses:angelic:
 
Det er litt av en Berg-og dalbane dette her. I tillegg til alt det vanlige med IVF, så skal vi måtte vente i ukesvis på svar om det er noen friske:Heartred
Jeg synes nedturen med utsatt uttak var kjip, men er jo ingenting i forhold til hva som venter.

Skjønner jo at Det er innsett før sommeren jeg må håpe på..
 
Oi! 10 uker var veldig lenge! Visste at genfeil tok lengre tid en translokasjon men! Så kjedelig ikke vite om det, og tro at alt var klart idag :wideyed:Får håpe det er worst case!! Men oddsen er vel bra når hele 6 egg kunne fryses:angelic:

helt enig, og veldig kjipt men får bare vente selv om det er kjedelig, håper også det❤️
 
Jeg fikk også beskjed om at det ville ta opp mot 10 uker for å få svaret, men det tok bare 3 uker. Ikke mist motet ❤️

Er det noen av dere som har fått forsinket mens med synarella? Er to dager sen, og skal om alt går som det skal begynne med sprøyter til torsdag. Er så redd mensen ikke har kommet innen det

Hvordan erfaring har dere andre med egguttaket? ☺️
 
Jeg fikk også beskjed om at det ville ta opp mot 10 uker for å få svaret, men det tok bare 3 uker. Ikke mist motet ❤️

Er det noen av dere som har fått forsinket mens med synarella? Er to dager sen, og skal om alt går som det skal begynne med sprøyter til torsdag. Er så redd mensen ikke har kommet innen det

Hvordan erfaring har dere andre med egguttaket? ☺️

Så bra! Da er det sikkert bare et worst case estimat:happy:
 
:woot:
Jeg fikk også beskjed om at det ville ta opp mot 10 uker for å få svaret, men det tok bare 3 uker. Ikke mist motet ❤️

Er det noen av dere som har fått forsinket mens med synarella? Er to dager sen, og skal om alt går som det skal begynne med sprøyter til torsdag. Er så redd mensen ikke har kommet innen det

Hvordan erfaring har dere andre med egguttaket? ☺️
Jeg har gått ca 10-12 dager på synarela før blødningen kom, så da har mensen vært forsinket med 3-5 dager ca tror jeg? Så vil tro det er normalt! Noe spesielt med egguttaket du tenkte på? :angelic:Jeg hadde en god opplevelse, ba om mye smertestillende for var veldig redd, å hadde ikke noe særlig vondt :p
 
Så bra! Er 3 dager på overtid nå, så håper virkelig den kommer :arghh:

Bare nysgjerrig på andres erfaringer. Jeg syntes nemlig det er helt topp med alle de beroligende vi får :wacky: Har aldri hatt noen erfaring med det før egguttak, så her er det ingen vonde tankerxsmile9
 
:D
Så bra! Er 3 dager på overtid nå, så håper virkelig den kommer :arghh:

Bare nysgjerrig på andres erfaringer. Jeg syntes nemlig det er helt topp med alle de beroligende vi får :wacky: Har aldri hatt noen erfaring med det før egguttak, så her er det ingen vonde tankerxsmile9
Ja enig! Var veldig redd på forhånd så ble super letta når skjønte at den smertestillende funket! Har flyskrekk så har prøvd mye beroligende oppigjennom årene som ikke har virket optimalt, så var veldig nervøs! Men gikk superfint å følte meg både beroliget og smertelindret ;) deilig ikke grue seg til neste uttak =)
 
Nå har jeg hatt mensen og vært på kontroll på sykehuset å sett at jeg er fult nedregulert Da blir det sprøytestart til torsdag, med planlagt egguttak 25 eller 26 mars Hvordan ligger dere andre ann?
 
Nå har jeg hatt mensen og vært på kontroll på sykehuset å sett at jeg er fult nedregulert Da blir det sprøytestart til torsdag, med planlagt egguttak 25 eller 26 mars Hvordan ligger dere andre ann?

Godt igang med sprøytene. Planlagt uttak torsdag i neste uke. Ultralyd nå på torsdag. Veldig spent på hvordan jeg har respondert på medisinene.
 
Nå har jeg hatt mensen og vært på kontroll på sykehuset å sett at jeg er fult nedregulert Da blir det sprøytestart til torsdag, med planlagt egguttak 25 eller 26 mars Hvordan ligger dere andre ann?

Håper på sprøyteoppstart neste helg om prolaktinnivået mitt er bra om en uke.
 
Spennende for dere begge. Noen som har snakket med Karolinska vdr. Coronna? Er så redd for at vi plutselig ikke får kommet til egguttak..
 
Spennende for dere begge. Noen som har snakket med Karolinska vdr. Coronna? Er så redd for at vi plutselig ikke får kommet til egguttak..

Skal ikke se bortifra det. Dødsfall pga Corona ved Karolinska Huddinge. Ikke umulig at de avventer spesielt pasienter som kommer fra utlandet. Det er jo ikke medisinsk nødvendig på nåværende tidspunkt. Ekstremt kjipt ja, for jeg hadde håpet på uttak innen en mnd har gått..
 
Åååå ja kjenner også på det nå! Ser for meg både flytransport kan bli lammet og/eller karolinska sykehus som ikke ønsker økt trussel med utenlandske pasienter :hungover: eller at de har lite bemanning og ikke kapasitet! Utrolig kjedelig.. får hvertfall håpe dere som allerede har begynt på medisiner får gjennomført uttak xsmile14
 
Åååå ja kjenner også på det nå! Ser for meg både flytransport kan bli lammet og/eller karolinska sykehus som ikke ønsker økt trussel med utenlandske pasienter :hungover: eller at de har lite bemanning og ikke kapasitet! Utrolig kjedelig.. får hvertfall håpe dere som allerede har begynt på medisiner får gjennomført uttak xsmile14

Jeg belager meg på utsettelse.. Skal selvfølgelig prøve meg, men stygt redd for at det ikke blir noe i umiddelbar fremtid..
 
Nå ble jeg ordentlig trist, håper virkelig ikke vi må avbryte midt i medisineringen.. Får ta en telefon i morgen å høre. Flytransporten går fint, da vi kan kjøre bil i verste fall..
 
Nå ble jeg ordentlig trist, håper virkelig ikke vi må avbryte midt i medisineringen.. Får ta en telefon i morgen å høre. Flytransporten går fint, da vi kan kjøre bil i verste fall..

Videreformidle gjerne om hva de sier og hvordan de stiller seg til det.
 
Back
Topp