Det går fint nå. Er 16+4 og bare litt over en uke siden jeg så en frisk liten gutt på ultralydOj såpass! Hvordan går det med deg nå då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det går fint nå. Er 16+4 og bare litt over en uke siden jeg så en frisk liten gutt på ultralydOj såpass! Hvordan går det med deg nå då?
Åååå! Så fantastisk masse lykke til! Og tusen takkDet går fint nå. Er 16+4 og bare litt over en uke siden jeg så en frisk liten gutt på ultralydHåper spiren sitter for deg. God jul
![]()
Det er skikkelig kjedelig når man har PGD pga genfeil. Vi måtte vente fra juni 2018 til vi fikk oppstart på medisiner i februar 2019.
Vårt første uttak ble mislykket, og neste uttak ville kræsjet med sommerferien, så fikk ikke startet opp runde 2 før i august. Der fikk vi jo et embryo som ikke festet seg i november (tror det er generelt for oss med genfeil at vi ikke kan ha direkteinnsett). Det var veldig tøft, men nå var jeg klar for å begynne på nytt i desember, resepter og alt er ordnet.
Får beskjed om at de har kapasitetsproblemer på lab, og at jeg dermed ikke får starte opp igjen før januar.
Synes alt tar så innmari lang tid! Og det er greit nok at behandlingen tar tid, men bare ingenting tar lang tid. Det er skikkelig frustrerende...
Hvordan går det med dere overstimulerte? Og deg M90? Du hadde jo innsett dagen før(?) meg! Synes det er veldig spennende å høre hvordan det går med dere.![]()

Det er skikkelig kjedelig når man har PGD pga genfeil. Vi måtte vente fra juni 2018 til vi fikk oppstart på medisiner i februar 2019.
Vårt første uttak ble mislykket, og neste uttak ville kræsjet med sommerferien, så fikk ikke startet opp runde 2 før i august. Der fikk vi jo et embryo som ikke festet seg i november (tror det er generelt for oss med genfeil at vi ikke kan ha direkteinnsett). Det var veldig tøft, men nå var jeg klar for å begynne på nytt i desember, resepter og alt er ordnet.
Får beskjed om at de har kapasitetsproblemer på lab, og at jeg dermed ikke får starte opp igjen før januar.
Synes alt tar så innmari lang tid! Og det er greit nok at behandlingen tar tid, men bare ingenting tar lang tid. Det er skikkelig frustrerende...
Hvordan går det med dere overstimulerte? Og deg M90? Du hadde jo innsett dagen før(?) meg! Synes det er veldig spennende å høre hvordan det går med dere.![]()
Hei.
Tar det alltid lang tid når man har PGD pga genfeil, eller er det bare dere som har vært uheldige? Har dere i såfall fått noe svar på hvorfor det tar lang tid når grunnen er genfeil og ikke kromosomfeil?
Våres satt på første pgd forsøk, men var også kun 1 embryo som var friskt av alle vi fikk ut. Men noen ganger holder det med ett lykke embryoHei. lurte på hvor mange her inne har lykkes med PGD ? Og hvor mange forsøkt hadde du/dere ?![]()
nå er vi 12+2, kan jo fortsatt skje ting så skummelt å ta lykken for mye på forskudd. Men håpet er her på at alt går bra hele veien!!Våres satt på første pgd forsøk, men var også kun 1 embryo som var friskt av alle vi fikk ut. Men noen ganger holder det med ett lykke embryonå er vi 12+2, kan jo fortsatt skje ting så skummelt å ta lykken for mye på forskudd. Men håpet er her på at alt går bra hele veien!!
Hei. lurte på hvor mange her inne har lykkes med PGD ? Og hvor mange forsøkt hadde du/dere ?![]()
Vi fikk førts egg som kunne brukes etter 3. uttak. Deretter måtte vi ha 3 innsett før lille mirakel festes seg. Er nå 36 uker på veiHei. lurte på hvor mange her inne har lykkes med PGD ? Og hvor mange forsøkt hadde du/dere ?![]()
og veldig spent på ukene som kommer.Masse lykke tilJeg skal begynne på medisiner neste mnd, krysser fingrer og tær på at det lykkes når den tid kommer![]()
Såpass, men helt fantastisk at det fikk bra tilsluttVi fikk førts egg som kunne brukes etter 3. uttak. Deretter måtte vi ha 3 innsett før lille mirakel festes seg. Er nå 36 uker på veiog veldig spent på ukene som kommer.
Gratulerer så masseVi fikk førts egg som kunne brukes etter 3. uttak. Deretter måtte vi ha 3 innsett før lille mirakel festes seg. Er nå 36 uker på veiog veldig spent på ukene som kommer.
Det er tungt når man ikke lykkes. Håper dere greier å holde motet oppe og at spiren sitter etter hvertSåpass, men helt fantastisk at det fikk bra tilsluttVi har nett hatt en mislykket forsøk. Håper neste gang at det fester seg.
![]()

Vi er ikke over egenandelstaket enda, men skal sende inn kvitteringer så vi har det liggendeHei, dere som har kjøpt medisiner, fikk dere refundert det?

Vi har fått refundert over 50.000 kr totalt for medisiner. I tillegg refusjon for utlegg knyttet til reiser og overnatting i Stockholm.Hei, dere som har kjøpt medisiner, fikk dere refundert det?
Vi fikk førts egg som kunne brukes etter 3. uttak. Deretter måtte vi ha 3 innsett før lille mirakel festes seg. Er nå 36 uker på veiog veldig spent på ukene som kommer.