Personen under meg

Jepp!

Personen under meg har ingen symptomer enda?
Nei! Jeg har ømme bryst, kvalme med oppkast, tissetrengt ofte og mååå ta meg en lang hvil på dagen for å overleve..

Har den personen under meg svart bil? :D
 
Nei :p

Er personen under meg fysen på frukt?
Ja og nei. Har utviklet allergi mot di fleste frukter og fikk syreskade på tennene i forige svangerskap, så konsekvensene av å spise det gjør det ikke helt verdt det :facepalm:

personen under meg liker fisk?
 
Ja og nei. Har utviklet allergi mot di fleste frukter og fikk syreskade på tennene i forige svangerskap, så konsekvensene av å spise det gjør det ikke helt verdt det :facepalm:

personen under meg liker fisk?

Hvor mange kg frukt spiste du? :hilarious:

Ja jeg liker fisk! :D

Personen under meg liker lakris
 
Hvor mange kg frukt spiste du? :hilarious:

Ja jeg liker fisk! :D

Personen under meg liker lakris
Allergien kom etter førstemann. Var hekta på frukt, levde omtrent av frukt hele første og andre trimester. I tillegg Hadde jeg syyyke cravings på eplejuice, drakk minst 3 liter daglig hele svangerskapet. Etter fødsel begynte symptomer på allergi gradvis å utvikle seg, og nå er jeg blitt rimelig allergisk mot eple, pære, annanas og kiwi :banghead:
Syreskadene kom av HG...

ja, elsker lakris!

personen under meg skal snart i seng?
 
Allergien kom etter førstemann. Var hekta på frukt, levde omtrent av frukt hele første og andre trimester. I tillegg Hadde jeg syyyke cravings på eplejuice, drakk minst 3 liter daglig hele svangerskapet. Etter fødsel begynte symptomer på allergi gradvis å utvikle seg, og nå er jeg blitt rimelig allergisk mot eple, pære, annanas og kiwi :banghead:
Syreskadene kom av HG...

ja, elsker lakris!

personen under meg skal snart i seng?

jepp! Spent på om jeg kommer meg på jobb imorgen. idag hadde jeg ikke sjans. Er altså så sykt i koma. Har bare sitti/liggi i hele dag. *gjesp*

Personen under meg har barn fra før :)
 
jepp! Spent på om jeg kommer meg på jobb imorgen. idag hadde jeg ikke sjans. Er altså så sykt i koma. Har bare sitti/liggi i hele dag. *gjesp*

Personen under meg har barn fra før :)
Japp! Har en sønn på 5 år!

Personen under meg ligger i senga og tekster på telefonen her inne?
 
Nope, sitter i sofaen i kjellerstua. Men sitter på telefonen da.

personen under meg er trøtt?
Japp, veldig trøtt..

Personen under meg er født i desember
 
Nei, har ikke kvalme så langt. Men mistenker den kommer snikede når som helst nå..

Personen under meg elsker sommer og varmt vær
 
Nei, har ikke kvalme så langt. Men mistenker den kommer snikede når som helst nå..

Personen under meg elsker sommer og varmt vær

Ja, men bor litt for langt nord for å kunne nyte sommer og sol.

Personen under meg prøver å finne unnskyldninger for å unngå visse sosiale arrangementer med jobben?
 
Back
Topp