Personen under meg

Jepp, livredd sprøyter/nåler og jobber i helsevesenet (det er faktisk mulig)

Personen under meg skal ha fisk til middag idag?
Nei, men skal ha laks i morgen. Eldste var i bursdag i dag, så da ble det bare enkel middag på oss andre (makaroni og kjøttdeig).

Personen under meg er trøtt?
 
Nei, men skal ha laks i morgen. Eldste var i bursdag i dag, så da ble det bare enkel middag på oss andre (makaroni og kjøttdeig).

Personen under meg er trøtt?
Akkurat nå er jeg skikkelig trøtt, ja, men det føles ikke som den der håpløse svangerskapstrøttheten. Sovner ikke sittende i sofaen liksom.

Personen under meg har bestilt time til privat ul?
 
Akkurat nå er jeg skikkelig trøtt, ja, men det føles ikke som den der håpløse svangerskapstrøttheten. Sovner ikke sittende i sofaen liksom.

Personen under meg har bestilt time til privat ul?
Nei, har ikke bestilt, men har planer om å bestille time til privat ul! Mannen er på jobb på sjøen nå, så venter med å bestille time til han er hjemme igjen:)

Personen under meg venter sitt andre barn?
 
Nei, har ikke bestilt, men har planer om å bestille time til privat ul! Mannen er på jobb på sjøen nå, så venter med å bestille time til han er hjemme igjen:)

Personen under meg venter sitt andre barn?
Nei, dette blir nr 3 :)

Personen under meg mistenker tvillinger?
 
Jeg jobber 100 % :happy:

personen under meg gleder seg til å få mage?
Ja og nei. Jeg gleder meg til å få mage, men jeg blir så sinnsykt stor (bærer barna skikkelig på utsiden av kroppen), så gruer meg litt til magen blir så stor.

personen under meg ser TV?
 
Nei, klokka har akkurat ringt og jeg skal straks stå opp. Måtte bare «mobilisere»/titte litt på telefonen først.

personen under meg jobber som sykepleier?
 
Nei, men tror jeg har en plan om hvordan jeg vil ha.

personen under meg har lagt planer for sommerferien
 
Nei, men tror jeg har en plan om hvordan jeg vil ha.

personen under meg har lagt planer for sommerferien
Hadde, men mulig de må utgå nå pga snikern. Usikkert hva jeg må gjøre mtp jobb og ferie framover.

Personen under meg har en matallergi?
 
Nei, heldigvis ingen matallergi.

Personen under meg har fått cravings på noe allerede?
 
Nei, heldigvis ingen matallergi.

Personen under meg har fått cravings på noe allerede?
Ikke noe spesielt - men jeg er konstant sulten.. om det gjelder?

personen under meg fryser mye om dagen, som et symptom på graviditeten?
 
Tja.. Tror jeg skal bestille om 4-5 uker bare for en sjekk :)

Personen under meg har lagt seg nå?
 
Akk traktet en kanne:hilarious: får håpe det kommer no besøk som kan drikke den opp.

personen under meg har begynt å se på bebyserier. Altså fødsler osv
 
Akk traktet en kanne:hilarious: får håpe det kommer no besøk som kan drikke den opp.

personen under meg har begynt å se på bebyserier. Altså fødsler osv
Nei, blir nok ikke noe av det heller. Så mye slik første gang jeg var gravid, men ikke andre gang, og føler ikke behovet nå heller.

personen under meg har/skal ha taco i dag?
 
Back
Topp