Personen under meg

Nope. Ikke siden ungdommen (herregud nå følte jeg meg gammel... takk for meg :hilarious:)

Personen under meg følger med på Love Island i år?
Nei, har aldri sett det.

Personen under meg har spist seg stappmett på godteri i dag?
 
Nei, har aldri sett det.

Personen under meg har spist seg stappmett på godteri i dag?
Nei, spiste litt godteri i gårkveld og ble hengende over doskåla etterpå, så bare tanken gjør meg kvalm :facepalm:

Personen under meg har aktivitetsklokke?
 
Har lest en del, men nå går det mest i lydbøker.

personen under meg, feirer morsdag nå

Ja! Selv om ungen er hos besteforeldrene i helga, så fikk mor kake på senga av far. ❤️

Personen under meg gleder seg til i morgen for da er det ny uke av graviditeten? (at det er ?+0)
 
Ja! Selv om ungen er hos besteforeldrene i helga, så fikk mor kake på senga av far. ❤️

Personen under meg gleder seg til i morgen for da er det ny uke av graviditeten? (at det er ?+0)
Heeelt riktig da er jeg 6+0 :joyful:

Personen under meg har allerede kjøpt noe til lille i magen (arvegods som allerede eksisterer tells ikke).
 
Nei, ikke kjøpt noe...og kommer ikke til å gjøre det på flere måneder heller...må i hvert fall passere 12 uker og helst ordinær ultralyd.

Personen under meg jobber som sykepleier?
 
Nei, ikke kjøpt noe...og kommer ikke til å gjøre det på flere måneder heller...må i hvert fall passere 12 uker og helst ordinær ultralyd.

Personen under meg jobber som sykepleier?

Nei.

Personen under meg liker ikke marsipankake
 
Nei, sitter på do (måtte le når jeg leste kommentaren litt over her :hilarious:)

Personen under meg er oppblåst i kveld
 
Nei, hadde tenkt å begynne til høsten, mulig jeg må utsette det litt:p

Personen under meg har spist fisk til middag i dag?
Nei :p

Personen under meg har barn fra før?
 
Back
Topp