Personen under meg

Nei, blir nok ikke noe av det heller. Så mye slik første gang jeg var gravid, men ikke andre gang, og føler ikke behovet nå heller.

personen under meg har/skal ha taco i dag?
Nei, spist pasta.

Personen under meg syns at svangerskapet til nå går fryyyktelig treigt?
 
Ja, vil hoppe til andre trimester og «safe sone»

personen under meg skal gjøre noe gøy i helgen
Jeg har planer om å spille data hele kvelden i dag, så ja, jeg vil si jeg skal gjøre noe gøy i helgen :wtf:
Mannen skal ut og spille med kompiser, så jeg skal unne meg selv litt sjokolade og kose meg alene hele kvelden :rolleyes:

personen under meg svarer på denne via mobil?
 
Nei, jobber ;)

personen under meg har trent i dag?
Jeg har lagt på trekket til overmadrassen til dobbeltsenga, etter vask. Ifølge pulsklokka og svetten på kroppen etterpå, så vil jeg tørre å kalle det for trening :hilarious:

personen under meg er sulten?
 
Jeg har lagt på trekket til overmadrassen til dobbeltsenga, etter vask. Ifølge pulsklokka og svetten på kroppen etterpå, så vil jeg tørre å kalle det for trening :hilarious:

personen under meg er sulten?
Ja. Har ikke spist frokost. Etter positiv test er jeg blitt skikkelig sulten med en gang etter at jeg har stått opp, i motsetning til før.

Personen under meg fikk sove lenge i dag? :)
 
Ikke hjemme, men har planer om en avslappende dag hjemme hos mor og far, vi er her på helgebesøk:)

Personen under meg holder på å pusse opp hus/leilighet
 
Ikke hjemme, men har planer om en avslappende dag hjemme hos mor og far, vi er her på helgebesøk:)

Personen under meg holder på å pusse opp hus/leilighet
Nei, men vi er på husjakt.

personen under meg ligger på sofan
 
Back
Topp