Permisjons-søknad

Ble 80% her. Er ikke så store forskjeller på hva vi tjener, og vi taper ikke mye på det i forhold til at jeg tar hele fellesperioden [emoji4] Synes det er greit å slippe å spare opp og sånt til ulønnet. Har også valgt å ha 4 uker ferie midt på sommeren. Mannen er lærer så han får uansett masse ferie med oss [emoji4]

Søkte for 2,5 uke siden og fikk søknaden godkjent i dag uten noe tull. [emoji4] Selv om det sto opp til 12 uker behandlingstid i Nordland, så man kan ha flaks.

Det gikk fort! Fikk du brev eller email når den var klar?

Nå er jeg skikkelig overrasket! Jobben har vært litt trege med å sende inn inntektsopplysningene så jeg tenkte at dette kommer til å ta tid. De sendte det inn i går og i dag fikk jeg melding om at det var innvilget :) Og jeg bor i Akershus med laang behandlingstid. Så deilig å ha det i orden!

Nå er jeg skikkelig overrasket! Jobben har vært litt trege med å sende inn inntektsopplysningene så jeg tenkte at dette kommer til å ta tid. De sendte det inn i går og i dag fikk jeg melding om at det var innvilget :) Og jeg bor i Akershus med laang behandlingstid. Så deilig å ha det i orden!

Wow! Det gikk fort!!
Her har det ikke gått fort og det er Akershus her og...

Sjekket inne på Nav nå. Jeg søkte jo nærmest dagen etter at det var mulig fordi de ikke aksepterer termindato før etter et visst antall uker. Og behandlingstiden er 12 uker. Det vil si etter at man har bedt om å gå ut i permisjon. Med andre ord går man ut i permisjon før man vet om det er godkjent. Ok???? Litt teit, da. o_O

Sjekket inne på Nav nå. Jeg søkte jo nærmest dagen etter at det var mulig fordi de ikke aksepterer termindato før etter et visst antall uker. Og behandlingstiden er 12 uker. Det vil si etter at man har bedt om å gå ut i permisjon. Med andre ord går man ut i permisjon før man vet om det er godkjent. Ok???? Litt teit, da. o_O

Jepp. Det er helt idiotisk at det er lagt opp sånn men det er dessverre. Men det kan gå mye raskere, her tok det vel rundt 4 uker og én dag fra arbeidsgiver sendte inn inntektsopplysningene! :)

Søkte så snart jeg kunne søke, men ikke fått svar enda. Går ut i permisjon 10 nov

Har ikke fått svar enda... [emoji848]
Søkte i uke 26+2, men måtte ettersende ny bekreftelse på graviditeten i uke 27 siden nav ikke mente 26+2 var etter uke 26... [emoji849]

Jeg venter enda på svar fra jobben om lønnsforhøyning. så jeg har ikke søkt enda :(

Håper du får lønnsforhøyelse da! [emoji3] Men det begynner vel å bli litt dårlig med tid? [emoji15]

Hos meg tok det 5 uker, Sør Trøndelag [emoji1360] håper der går raskere enn antatt hos deg også [emoji4]

Back
Topp