Permisjons-søknad

De hsr endret ned til 8 ukers behandlingstid i sør-Trøndelag nå nettopp:D så da er det håp for at jeg får det innvilga før fødsel også:) St Olav ønsker helst å ikke sende inn sine papirer før 6 uker før termin, og NAV hadde fram til nylig 12 ukers ventetid.. det kunne blitt spennende!:p
Haha, god beregning at tiden gikk ned da [emoji14] Ble voldsomt overrasket!
 
Sendt inn 16/10 og fikk innvilget 20/10. Heldigvis hadde de alle opplysningene mine fra jeg søkte svangerskapspenger så jeg slapp hele prosessen på nytt.
 
Ikke fått svar enda, den er visst fortsatt til behandling. Håper på svar snart!
Samme her. Har fått bekreftet at alle dokumenter er mottatt. Dersom den behandles innen ti uker, så får jeg svar akkurat når jeg går ut i perm.
 
Her fikk jeg purring om at NAV enda ikke hadde fått inntektsskjema fra arbeidsgiver. Var nede hos HR samme dag, og de var visst ikek bekymret i det hele tatt og var "vant" til at NAV maste. Skulle sende det inn i løpet av november. Arbeidsgiver betaler jo meg uansett, så for meg så hester det jo ikke, men hadde jo likt å fått alt godkjent likevel.
 
Her fikk jeg purring om at NAV enda ikke hadde fått inntektsskjema fra arbeidsgiver. Var nede hos HR samme dag, og de var visst ikek bekymret i det hele tatt og var "vant" til at NAV maste. Skulle sende det inn i løpet av november. Arbeidsgiver betaler jo meg uansett, så for meg så hester det jo ikke, men hadde jo likt å fått alt godkjent likevel.
Jeg fikk også purring fra nav om det, men arbeidsgiver hadde sendt det inn. Men de hadde sendt inn samme uke som nav hadde sendt ut purring pga lønnsforhandlinger, så håper ikke jeg må vente 6-7 nye uker :hilarious:
 
Søkte 2. September. Skal være 10 uker saksbehandlingstid. Fristen var på lørdag 11 nov. Har ikke hørt et pip enda. Har ringt og purret på forrige uke, men fortsatt ikke hørt noe. Godt jobba!
 
Ikke fått noe svar enda, og er litt små nervøs for hva jeg får/ikke får :confused: Klarer ikke slappe helt av før jeg får svar .. :nailbiting:
 
Fikk svar i dag, selv om det ikke har så stor betydning siden arbeidsplassen betaler ut til meg :) Tok 1 uke fra fristen for dokumentinnsending var gått ut :)
 
Ikke fått sendt inntektsopplysningsskjemaet fra arbeidsgiver ennå, satser på å få ordnet det på mandag, 6 dager før permisjonen starter :p
Forbereder meg på å leve på sparepenger en liten periode ja, men får jo etterbetalt så bekymrer meg ikke.
 
Ikke fått svar enda, men det er egentlig bra. For jeg gikk nettopp opp litt i lønn, med tilbakevirkende kraft fra 1. juli. Håper arbeidsgiver kan sende inn nye inntekstopplysninger, så den lønnsoppgangen blir regnet med.
 
Back
Topp