Pause!

Kos dere på konsert Lykkeligmor10 :D
 
Jepsi! Tenkte meg at hvis noen skulle vite hvem det var måtte det være deg. :p

Er på veg nå.. litt sent ute, men :-D

Sent from my HTC One X using BV Forum
Haha, har ikke vært så mye borti de, men har jo hatt noen spørsmål på jobben innimellom, og da blir man nysgjerrig og sjekker ut ting vettu :D kose dere masse!!!! Her er det nattan nå (så morsom er jeg om dagen liksom). Mye kynnere, halebeinet kjennes ut som dobbelt str. Etter å ha sitti på en spisestusetol hele dagen ( tenker jo ikke på å flytte meg heller da...). Og stikking ned mellom beina :p åh, så snasen jeg føler meg :) haha!!!!

Men igjen. Kose dere masse, og nyyyyyyt en ute-kveld!!! :)

Sent from my HTC Vision using BV Forum
 
Da blir det en sove pause på meg :)
Så da sier jeg god natt, så skravles vi i morgen :)
 
Nattinatt! Sov godt!

(Komet kamerateeeeneeee!)
 
Da legger jeg meg,slik at jeg får tid til å kose med ungene og skravle med dere i våken tilstand i morgen og:)
Natta alle herlige damer:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Da legger jeg meg,slik at jeg får tid til å kose med ungene og skravle med dere i våken tilstand i morgen og:)
Natta alle herlige damer:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
God natt herlige du!


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Haha, har ikke vært så mye borti de, men har jo hatt noen spørsmål på jobben innimellom, og da blir man nysgjerrig og sjekker ut ting vettu :D kose dere masse!!!! Her er det nattan nå (så morsom er jeg om dagen liksom). Mye kynnere, halebeinet kjennes ut som dobbelt str. Etter å ha sitti på en spisestusetol hele dagen ( tenker jo ikke på å flytte meg heller da...). Og stikking ned mellom beina :p åh, så snasen jeg føler meg :) haha!!!!

Men igjen. Kose dere masse, og nyyyyyyt en ute-kveld!!! :)

Sent from my HTC Vision using BV Forum

Var ikke sååå mye å stå etter :p
Helt ok bare.. Likte oppvarmingsbandet bedre :p

Håper du (når du leser dette) har hatt en god natt med masssse god søvn! =)
 
Nå tar jeg pause for å sove :) klarte nesten 300 innlegg på to dager, klar for mer imorgen :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Da tar jeg en tiny winy pause for å tømme oppvaskmaskinen og legge sammen litt klær :)
 
Var ikke sååå mye å stå etter :p
Helt ok bare.. Likte oppvarmingsbandet bedre :p

Håper du (når du leser dette) har hatt en god natt med masssse god søvn! =)
Hadde en laaaang natt hvertfall :) sto opp rundt ni :p og bare oppe tre ganger!!! LUKSUS!!!!

Sent from my HTC Vision using BV Forum
 
Back
Topp