Pause!

Hahahaha, jeg ler meg skakk!
Lo høyt, så mannen spurte "Du koser deg fælt nå på detta forumet?" og da måtte jeg jo lese opp denne til mannen, og han svarer med at han nå går i dusjen (sammen med musikken sin.. Avantasia for øyeblikket :p )
og skal bruke BÅDE shampoo og balsam (på sitt også lange hår :love7) OG Lano.. som er for liten og stor..
Hahaha, disse mannfolka:D Av hans kommentar hadde jeg hvertfall ledd meg skakk :D Hihi! Da blir han skinnende ren I både hår og kropp da, hihi :p
 
Hahahaha, jeg ler meg skakk!
Lo høyt, så mannen spurte "Du koser deg fælt nå på detta forumet?" og da måtte jeg jo lese opp denne til mannen, og han svarer med at han nå går i dusjen (sammen med musikken sin.. Avantasia for øyeblikket :p )
og skal bruke BÅDE shampoo og balsam (på sitt også lange hår :love7) OG Lano.. som er for liten og stor..

Ha fantastisk!!! Jeg liker mannfolka våres jeg :p

Fiiiine lange håret!!! <3

Han glemte å si HVEM shampo og balsam han bruker!!!!!
 
Ha fantastisk!!! Jeg liker mannfolka våres jeg :p

Fiiiine lange håret!!! <3

Han glemte å si HVEM shampo og balsam han bruker!!!!!
Nei NÅ!
Katastroooooofe! Kanskje vi burde tippe frem til du finner det ut?
Jeg stemmer for Herbal Essence.. siden han er alene hjemme og ingen hører om han blir like høymeldt som hun i reklamen! :p
 
Haha, jeg ler meg skakk :p
Passer ikke helt å le høyt ettersom vi sitter på kaffé ;)
Nå skal vi snart gå på butikken før vi skal kjøre hjem igjen :)
 
Rettelse, guttungen ville leke litt på lekerommet så da kjøper jeg meg heller en kaffé latte før vi går :)
 
Glemte å si at jeg hoppet i dusjen og har nå gjort meg klar til shopping og barnebursdag. :-/

Men nå blir jeg altså snart borte igjen! :D
 
Nå er vi hjemme igjen så da er min pause over :)
Neste pause blir vell når min mor kommer innom, hun skjønner ikke dette uansett :p
Så da får jeg heller bruke mobilen innimellom :p
 
Beklager eg har vore borte. Eg har leie og sove. Eller slumra vertfal. Så kom mannen og ville kose. Og eg tenkte at alt for å modne den livmorhalsen er greit :p

No skal vi vist nedover og ordne med gåve til fadderungen min. Og kafé?
Eg må berre orke å stelle meg og kle på meg :p
 
Beklager eg har vore borte. Eg har leie og sove. Eller slumra vertfal. Så kom mannen og ville kose. Og eg tenkte at alt for å modne den livmorhalsen er greit :p

No skal vi vist nedover og ordne med gåve til fadderungen min. Og kafé?
Eg må berre orke å stelle meg og kle på meg :p

Godt du har fått hvilt deg litt :)
Og litt forsøk på modning er ikke å forrakte ;)
 
Må bare hente meg litt kald cola,straks tilbake:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Må bare hente meg litt kald cola,straks tilbake:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
Samme her :) må bare lirke meg løs fra guttungen som har sovnet i fanget mitt ;)
 
liiiiten svipptur innom forum før det bærer av sted i bursdag!!! hurra for mkn 18 år gamle limlebror som fortsatt er tre år og har bollekjaker og lyse krøller (inni mitt hode)
lm to uker reiser han på fjelltur med kompiser!!!! og jeg stresser mer med akkurat det enn mamma gjør :p haha!!


har med meg mobilen, så kan hende jegstikker snuta innomimellom mat og kaker :p
 
liiiiten svipptur innom forum før det bærer av sted i bursdag!!! hurra for mkn 18 år gamle limlebror som fortsatt er tre år og har bollekjaker og lyse krøller (inni mitt hode)
lm to uker reiser han på fjelltur med kompiser!!!! og jeg stresser mer med akkurat det enn mamma gjør :p haha!!


har med meg mobilen, så kan hende jegstikker snuta innomimellom mat og kaker :p
God tur på bursdag :)
Akkurat slik tenker jeg om min lillebror også, og han er 3 år yngre enn meg, altså 24. Så tror ikke han setter så stor pris på at søstra ikke klarer å forstå at han ikke er liten lengre :p
 
liiiiten svipptur innom forum før det bærer av sted i bursdag!!! hurra for mkn 18 år gamle limlebror som fortsatt er tre år og har bollekjaker og lyse krøller (inni mitt hode)
lm to uker reiser han på fjelltur med kompiser!!!! og jeg stresser mer med akkurat det enn mamma gjør :p haha!!


har med meg mobilen, så kan hende jegstikker snuta innomimellom mat og kaker :p
Må kose deg masse masse med deilig mat og kaaaaaker :D
 
Da reiser jeg og mannen å handler:)
Må si handlelisten ble litt lengre enn vanlig etter å ha lest alle trådene her inne:) :) :)
Kommer sterkere tilbake senere:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Nå er min mor innom, så gløtter innom her med mobil av og til :)
 
Back
Topp