Pause!

Da var vi installert i sofaen.. hun så jo potetgullposen, så klarte ikke si nei til en pitteliten bolle til henne.. hun er jo så grom! Sitter og deler med meg.. plukker ut egne flak til meg ("itte den..itte den..DEN!) og ser på meg med de nydelige, brune øynene sine og sier "tose moj" og stryker på meg..

Snufs..er det mulig å smelte mer?

Sent from my HTC One X using BV Forum
jeg bestiller gjerne en sånn sjarmerende liten en jeg.... går utifra at ho er sånn til enhver tid og?
kjekt å vite hva jeg skal sette opp på "ønskelisten" i fødebrevet :-P haha! ;)
 
Selvfølgelig smelter man av disse skjønningene :)
Her er det litt trass akkurat nå, han vil se lynet mcqueen mens mor ser ski :p
Så akkurat nå smelter jeg ikke så mye, men snart får han se lynet :)
 
jeg bestiller gjerne en sånn sjarmerende liten en jeg.... går utifra at ho er sånn til enhver tid og?
kjekt å vite hva jeg skal sette opp på "ønskelisten" i fødebrevet :-P haha! ;)
Om bare.. det holdt til den bittelille bollen hennes ble tom. :-P
Nå har hun akkurat veltet sin Nathan flaske bak meg i sofaen så alt ble driiiitbløtt.. nå smisker hun på faren sin for å få mer potetgull. :-P

Sent from my HTC One X using BV Forum
 
godt å ha lillemor hjemme igjen, med andre ord ;) ting er slik det skal være:D
 
Da blir det en liten pause menst jeg pakker ned litt pølser og snakcs vi skal ha med oss ut:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Da kjører vi til min mor, men titter sikkert (garantert) innom med mobilen mens vi er der :)
Så kommer jeg sterkt tilbake igjen i kveld :)
 
Ble visst pause på meg.. skulle bare se etter vesla og endte med å lage middag i samme sleng. :-)

Sent from my HTC One X using BV Forum
 
Må ta en liten pause igjen.. Slappe av under dyna litt før ryddings og mer skravlings ;)
 
Da blir det en pause så vi får kommet oss hjem igjen :)
 
Back
Topp