Pause!

Pausen er over, så da var det å finne multitasking tråden :p
 
SKulle egentlig ikke ha pause nå..
meeeeen siden Ceres trengte noen til å skrive etter seg, så får jeg gi etter for gruppepresset da..
Blæææ!
 
Hihi, men nå er jeg jo tilbake :)
 
Sånn delvis tilbake. Fikk leda fokuset over på løvenes konge. Dårlig mor. ..
 
Løvenes konge er en fin film :p
Jeg må over til mobilen litt, ble så svimmel og uvell så må legge meg litt på siden i sofaen. Satser på at jeg ikke sovner :p
 
da blir det pause for meg.... må på do, så skal jegsjekke om det har kommet noe mer av det jeg håprr ikke er fostervann(i verste fall lukte på det.... *grøss* ) og så må jeg få pp meg noen klær...les; cubus joggebukse og en god overdel... thihi...

etter det tenkte jeg at jeg skulle koke meg en kopp te til, og kaaaanskje rydde bort søppelet etter de to eskene med påskeegg jeg har fortært i løpet av formiddagen, og da samtidig kanskje hive potetgullposen, som nå er tom, og skal jeg ta helt av, kan det hende jeg setter saftglasset mitt i opøvaskkummen sammen med tallerken jeg spiste lunsj av....
 
da blir det pause for meg.... må på do, så skal jegsjekke om det har kommet noe mer av det jeg håprr ikke er fostervann(i verste fall lukte på det.... *grøss* ) og så må jeg få pp meg noen klær...les; cubus joggebukse og en god overdel... thihi...

etter det tenkte jeg at jeg skulle koke meg en kopp te til, og kaaaanskje rydde bort søppelet etter de to eskene med påskeegg jeg har fortært i løpet av formiddagen, og da samtidig kanskje hive potetgullposen, som nå er tom, og skal jeg ta helt av, kan det hende jeg setter saftglasset mitt i opøvaskkummen sammen med tallerken jeg spiste lunsj av....
Hehe.. meget godt å vite!
 
Jeg liker å vite hva andre gjør når de ikke er her :p haha
 
Nå skal jeg endelig snart ta pause for å ta i mot vesla mi som har vært med foreldrene mine på hytta hele helgen!
De ventes på døra any minute now! :D
 
Blir nok deilig å få henne hjem igjen vil jeg tro :) Godt å være alene innimellom, men jaggu godt å få de hjem igjen også :)
 
Blir nok deilig å få henne hjem igjen vil jeg tro :) Godt å være alene innimellom, men jaggu godt å få de hjem igjen også :)
Det er det! Venter jenten min hjem litt senere idag. Hun og mannen har vært på helgetur til nabofylket.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
nå har jeg liten pause fra pausen, for å fortelle at jeg faktisktok HELT av, og skrubber flisene på badet.... jeg vet..... jeg tar helt av! kanskje ikke det lureste med tanke på at jeg kanskje lekker fostervann, men tar det jo med super ro,og d får jeh jo samtidig sjekket om det blkr noe flrandring etter aktivitet da :-)

må jo også sitte bittelitt fr å få med meg slutten på 5mila pæ vGnett.... :-)
 
Da var vi installert i sofaen.. hun så jo potetgullposen, så klarte ikke si nei til en pitteliten bolle til henne.. hun er jo så grom! Sitter og deler med meg.. plukker ut egne flak til meg ("itte den..itte den..DEN!) og ser på meg med de nydelige, brune øynene sine og sier "tose moj" og stryker på meg..

Snufs..er det mulig å smelte mer?

Sent from my HTC One X using BV Forum
 
Back
Topp