Patience needed..

:laughing001 Haha! Det er ikke særlig sexy, det er sant! Det skal gå uten saks altså - det er en sånn pigg i toppa som når man åpner kaviartuber :laughing002 ikke at det er noe mer sexy enn saks :hilarious:

Brukte kun én tube per syklus jeg også, så det skal kanskje ikke mere til? :D Lå du stille etterpå, eller brukte du kopp i tillegg?
Ååå, er det det! Jeg kava så mye at jeg måtte gi meg før mannen sovna :laughing001 jeg turte heller ikke å reise meg opp etter jeg putta det inn, så jeg lå der stiv som ei fele og sjekka klokken :laughing001:clock

Nei, kanskje det holder med én tube :joyful:
Jeg lå stille i 30 min med en pute under rompa. Jeg var redd jeg skulle få vakum i koppen, slik at svømmerene ikke klarte å svømme opp :laughing001:laughing001

Ååå, er det det! Jeg kava så mye at jeg måtte gi meg før mannen sovna :laughing001 jeg turte heller ikke å reise meg opp etter jeg putta det inn, så jeg lå der stiv som ei fele og sjekka klokken :laughing001:clock

Nei, kanskje det holder med én tube :joyful:
Jeg lå stille i 30 min med en pute under rompa. Jeg var redd jeg skulle få vakum i koppen, slik at svømmerene ikke klarte å svømme opp :laughing001:laughing001
:laughing001:Heartred

Det er jo bare et spørsmål om tid før dette blir standard førstevalg innen fertilitetsbehandling :hilarious:

13 dpo

Tok disse på veldig lys urin tidligere i dag
20250315_094822.jpg
Men ønsket å teste på bedre urin også, og da fikk jeg disse!! :love7 :shy: ❤️
20250315_173130.jpg20250315_173436.jpg

Har følt meg litt uggen i dag, ekkel i kroppen. Svimmel, sliten, trøtt, litt hodeverk, murringer, oppblåst, ømme pupper, litt sint :angelic::hilarious:
Og så klart, veeeldig lykkelig ❤️❤️

Gratulerer så mye med positive tester :love7

ENDELIG din tur! Denne spiren skal sitte helt til termin :Heartred heia heia heia!

Dette er så gøy!

13 dpo

Tok disse på veldig lys urin tidligere i dag
Vis vedlegget 456522
Men ønsket å teste på bedre urin også, og da fikk jeg disse!! :love7 :shy: ❤️
Vis vedlegget 456523Vis vedlegget 456524

Har følt meg litt uggen i dag, ekkel i kroppen. Svimmel, sliten, trøtt, litt hodeverk, murringer, oppblåst, ømme pupper, litt sint :angelic::hilarious:
Og så klart, veeeldig lykkelig ❤️❤️
Det var litt av noen tester 13 DPO!!! :love7 Mon tro om det er flere enn en. Dette blir spennende altså :shy:

Gratulerer så mye med positive tester :love7

ENDELIG din tur! Denne spiren skal sitte helt til termin :Heartred heia heia heia!

Dette er så gøy!
Tuusen takk, endelig satt den, nå må den bare bli til november :love7

Hahah det blir veldig spennende å se :woot: har aldri fått "Gravid 2-3" før 4+2 før :laughing002❤️

Men det gjorde veldig godt å få det nå, siden jeg aldri fikk det ved de kjemiske. Føles litt tryggere ❤️
Treenger ikke være to altså, her er 12 DPO (min aller første positive test!) med datteren min :hilarious: Jeg tenkte også tanken om tvillinger, men neida, var nok bare gøy Hcg :p
Denne sitter nok hos deg hele veien :D

Vedlegg

• 20220728_103527.jpg
    20220728_103527.jpg
    273,8 KB · Visninger: 0
Treenger ikke være to altså, her er 12 DPO (min aller første positive test!) med datteren min :hilarious: Jeg tenkte også tanken om tvillinger, men neida, var nok bare gøy Hcg :p
Denne sitter nok hos deg hele veien :D
Helt sant, ser noen har litt høyere hcg enn andre :) minste min kunne også vært tvilling, men der var det bare hun som festa seg:) skal jo en del til tenker jeg. Og jeg som ikke har klart å bli gravid med bare én på disse to åra en gang :laughing001

Det ser jo lovende ut på testene, i forhold til tidligere kjemiske :angelic:

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp