Patience needed.. Gravid❤️

PP 27, CD 26, 12 DPO

Jeg tror jeg er gravid???

Jeg har ikke testet ut Ovitrelle denne gangen, det er 13 dager siden den ble satt. Tok en test 10 dpo for å ha noe å sammenligne med
Vis vedlegget 456434

Her er 10 og 12 dpo sammenlignet, begge tørket
Det er jo virkelig sånn ut! oi oi oi!!! :Heartred :Heartred :Heartred

Wææææh, så fantastisk deilig update å logge inn til:excited001:happy093.:love017 ENDELIG:HeartbigredGratulerer så mye med spiren, kjære du:sad010:Heartred :wav:love7:Heartblue:Heartpink:hello2:binkybaby:love017:gen014:cool05:dance011:dance008:happy093:smiley-bounce012:hug007:dummy::dummy1:

De er så nydelige de testene dine!!! Denne gangen blir det terminspire :love017 :gen014 :Heartblue :Heartblue :excited001:excited001:smiley-bounce016:Heartbigred:Heartred:love2:love7

Wohooooo for noen tester!!! :love017 Så glad på dine vegne, nå sitter den!!!!

Å herregud for en glede.. Gratulerer så mye. Nå ble jeg så sinnsykt glad på fine vegne :love7:smiley-bounce016

Wohooooo for noen tester!!! :love017 Så glad på dine vegne, nå sitter den!!!!
Å herregud for en glede.. Gratulerer så mye. Nå ble jeg så sinnsykt glad på fine vegne :love7:smiley-bounce016
Wow, så gøy! Krysser fingrene for at det er en terminspire endelig! :Heartred
Åh, håper!!!
Gratulerer! Heia lille spire :happy093
Gratulerer!!! :Heartred
Tusen takk, dere er så gode!! For en heia-gjeng, blir rørt jeg :shy: :happy093

Wow! Gratulerer så mye!!! :love7
Testet du Prefert denne gangen? :D
Tusen takk :love7
Ja, men kun 1 gang, kvelden før el. (El skjedde mest sannsynlig på natten noen timer senere)
Som om det ikke er usexy nok å stappe det der inn i høna, så måtte jeg til med saks for å åpne plastikken og så klippe av tippen på tuben :bag::laughing001 så det ble kun den ene gangen, dagen etter (på el dagen) glemte jeg saksen :hilarious:

Men det ser jo ut til å ha funka:woot:

Tusen takk :love7
Ja, men kun 1 gang, kvelden før el. (El skjedde mest sannsynlig på natten noen timer senere)
Som om det ikke er usexy nok å stappe det der inn i høna, så måtte jeg til med saks for å åpne plastikken og så klippe av tippen på tuben :bag::laughing001 så det ble kun den ene gangen, dagen etter (på el dagen) glemte jeg saksen :hilarious:

Men det ser jo ut til å ha funka:woot:
:laughing001 Haha! Det er ikke særlig sexy, det er sant! Det skal gå uten saks altså - det er en sånn pigg i toppa som når man åpner kaviartuber :laughing002 ikke at det er noe mer sexy enn saks :hilarious:

Brukte kun én tube per syklus jeg også, så det skal kanskje ikke mere til? :D Lå du stille etterpå, eller brukte du kopp i tillegg?

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp