Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkNeeei, jeg hadde SÅ trua for degNeste gang så SKAL det gå, kjære deg
Så urettferdig til tider detta her
Sender deg en stooor trøsteklem
![]()
Uff, håper jeg slipper så mangeFire, tror jeg. Men på siste rakk jeg ikke å sette ovitrelle. Tredje runde var en kjemisk.
Veldig greit å ha litt innimellom å se frem til, ja. Da går tiden litt raskereNår det først ikke går, er det godt å ta noe å se fram til. Som gynekolog time.. Og godt syklusen blir påvirket av Letrozol og sprøyta! Skal du ta noe denne syklusen?
Etter 2 år med prøving, mye venting og tålmodighet, så håper jeg at jeg slipper å prøve 4 ganger med ovitrelleSå kjedelig at det ikke gikk
Hos meg gikk det på runde 4 med ovitrelle, så det kan jo fremdeles gå litt tid.. Det som hjalp meg veldig var å tenke at jeg i det minste da fikk eggløsning og en mer «vanlig» sykluslengde. Sjansen for å lykkes er stor når man hvertfall har eggløsning hver mnd og ikke annahver/hver tredje månedLikevel er det trått, kjett og atter dritt hver gang det ikke går. Spesielt når prøvingen trekker ut over ett år og mer..
stor klem, jeg har trua![]()
Det skjønner jeg så utrolig godt, det er så altoppslukende og mentalt utmattende denne prøvingen. Håper også dere slipper fire runder, i alle fall mer enn detEtter 2 år med prøving, mye venting og tålmodighet, så håper jeg at jeg slipper å prøve 4 ganger med ovitrelleselvom det ikke er så lenge, så føles det lenge ut nå. Har heldigvis el hver måned, men når det alikevel ikke blir noe så begynner du å tvile på kvaliteten på eggene og om at det noen gang kommer til å gå.
Krysser alt jeg kan for neste pp
Tusen takk, kjære degskal dere i gang gang med prøving, eller er dere ferdig?
![]()
En skal aldri si aldri, jeg hadde kjent meg ferdig i 5år før vi fant ut at vi kanskje ville ha en tredje likevelDet skjønner jeg så utrolig godt, det er så altoppslukende og mentalt utmattende denne prøvingen. Håper også dere slipper fire runder, i alle fall mer enn det
Akkurat nå så tror jeg faktisk at det ikke blir fler.. Litt trist, men samtidig kjenner vi litt på at vi har lyst til å ha overskudd til hverandre, barna vi har, hunden og sånt også.. Vanskelig å låse den døra da, men akkurat nå ser det ut som at vi er ferdige![]()
Er veldig enig med deg. Vi var vel egentlig ferdige etter at vi fikk datteren vår i 2011, men nå sitter vi her med en gutt på straks 2 og prøver på nr 4En skal aldri si aldri, jeg hadde kjent meg ferdig i 5år før vi fant ut at vi kanskje ville ha en tredje likevel(ikke at det er noe god ting, ser jo ut til å være for sent da)
Det er nettopp det, aldri si aldriEn skal aldri si aldri, jeg hadde kjent meg ferdig i 5år før vi fant ut at vi kanskje ville ha en tredje likevel(ikke at det er noe god ting, ser jo ut til å være for sent da)
Det er helt grusomt! Spennende de første 6 månedene, men nå er det bare tortur. Føler også at jeg "går glipp av livet" for det er så altoppslukende, som du sier.Det skjønner jeg så utrolig godt, det er så altoppslukende og mentalt utmattende denne prøvingen. Håper også dere slipper fire runder, i alle fall mer enn det
Akkurat nå så tror jeg faktisk at det ikke blir fler.. Litt trist, men samtidig kjenner vi litt på at vi har lyst til å ha overskudd til hverandre, barna vi har, hunden og sånt også.. Vanskelig å låse den døra da, men akkurat nå ser det ut som at vi er ferdige![]()
Håper også at du lykkes i neste runde. Du har ventet lenge nok.Uff, håper jeg slipper så mangemen du rakk ikke å ta ovitrelle den gangen du ble gravid, kom el tidligere enn ventet?
Takk som spørHvordan går det?![]()
Uff, det er en lei sorg, som jeg også kjenner påTakk som spørjeg skal til gyn i morgen for å se hvordan det ligger an, også blir det mest sannsynlig ovitrelle igjen. Skal også spørre etter Prednisolon.
Men kjenner jeg i en sorg, begynner å innse at det mest sannsynlig ikke blir en nr 3.
Hvordan går det med deg? Deilig med en ferie?![]()
Da nærmer hvertfall el seg!PP 27, CD 12
Nå har jeg vært hos gyn igjen. Jeg hadde 2 egg, ett på hver side. De var 17-18 mm og slimhinnen var 6-6.5 mm. Vi venter med Ovitrelle til søndag kveld i håp om å få litt tykkere slimhinne.
Jeg fikk ikke Prednisolon. Gyn var skeptisk til den pga den kan gi fosterskade.
Så da var det bare å vente igjen...
Wæææh dette ser lovende ut! Så spennendePP 27, CD 26, 12 DPO
Jeg tror jeg er gravid???
Jeg har ikke testet ut Ovitrelle denne gangen, det er 13 dager siden den ble satt. Tok en test 10 dpo for å ha noe å sammenligne med
Vis vedlegget 456434
Her er 10 og 12 dpo sammenlignet, begge tørket
Vis vedlegget 456433