Patience needed.. Gravid❤️

Når det først ikke går, er det godt å ta noe å se fram til. Som gynekolog time.. Og godt syklusen blir påvirket av Letrozol og sprøyta! Skal du ta noe denne syklusen?

Når det først ikke går, er det godt å ta noe å se fram til. Som gynekolog time.. Og godt syklusen blir påvirket av Letrozol og sprøyta! Skal du ta noe denne syklusen?
Veldig greit å ha litt innimellom å se frem til, ja. Da går tiden litt raskere :)Jeg kjører samme løype denne gangen. Nå blir det å vente på mensen som jeg håper kommer i morgen, så Letrozol fra cd 3-7, så gyn på cd 12 og sikkert ovitrelle på cd 13 :confused013

Så kjedelig at det ikke gikk :Heartpink
Hos meg gikk det på runde 4 med ovitrelle, så det kan jo fremdeles gå litt tid.. Det som hjalp meg veldig var å tenke at jeg i det minste da fikk eggløsning og en mer «vanlig» sykluslengde. Sjansen for å lykkes er stor når man hvertfall har eggløsning hver mnd og ikke annahver/hver tredje måned :Heartpink Likevel er det trått, kjett og atter dritt hver gang det ikke går. Spesielt når prøvingen trekker ut over ett år og mer..
stor klem, jeg har trua :Heartpink

Så kjedelig at det ikke gikk :Heartpink
Hos meg gikk det på runde 4 med ovitrelle, så det kan jo fremdeles gå litt tid.. Det som hjalp meg veldig var å tenke at jeg i det minste da fikk eggløsning og en mer «vanlig» sykluslengde. Sjansen for å lykkes er stor når man hvertfall har eggløsning hver mnd og ikke annahver/hver tredje måned :Heartpink Likevel er det trått, kjett og atter dritt hver gang det ikke går. Spesielt når prøvingen trekker ut over ett år og mer..
stor klem, jeg har trua :Heartpink
Etter 2 år med prøving, mye venting og tålmodighet, så håper jeg at jeg slipper å prøve 4 ganger med ovitrelle :arghh: selvom det ikke er så lenge, så føles det lenge ut nå. Har heldigvis el hver måned, men når det alikevel ikke blir noe så begynner du å tvile på kvaliteten på eggene og om at det noen gang kommer til å gå.
Krysser alt jeg kan for neste pp❤️
Tusen takk, kjære deg ❤️ skal dere i gang gang med prøving, eller er dere ferdig? :)

Etter 2 år med prøving, mye venting og tålmodighet, så håper jeg at jeg slipper å prøve 4 ganger med ovitrelle :arghh: selvom det ikke er så lenge, så føles det lenge ut nå. Har heldigvis el hver måned, men når det alikevel ikke blir noe så begynner du å tvile på kvaliteten på eggene og om at det noen gang kommer til å gå.
Krysser alt jeg kan for neste pp❤️
Tusen takk, kjære deg ❤️ skal dere i gang gang med prøving, eller er dere ferdig? :)
Det skjønner jeg så utrolig godt, det er så altoppslukende og mentalt utmattende denne prøvingen. Håper også dere slipper fire runder, i alle fall mer enn det :Heartred

Akkurat nå så tror jeg faktisk at det ikke blir fler.. Litt trist, men samtidig kjenner vi litt på at vi har lyst til å ha overskudd til hverandre, barna vi har, hunden og sånt også.. Vanskelig å låse den døra da, men akkurat nå ser det ut som at vi er ferdige :shy::Heartred

Det skjønner jeg så utrolig godt, det er så altoppslukende og mentalt utmattende denne prøvingen. Håper også dere slipper fire runder, i alle fall mer enn det :Heartred

Akkurat nå så tror jeg faktisk at det ikke blir fler.. Litt trist, men samtidig kjenner vi litt på at vi har lyst til å ha overskudd til hverandre, barna vi har, hunden og sånt også.. Vanskelig å låse den døra da, men akkurat nå ser det ut som at vi er ferdige :shy::Heartred
En skal aldri si aldri, jeg hadde kjent meg ferdig i 5år før vi fant ut at vi kanskje ville ha en tredje likevel :hilarious: (ikke at det er noe god ting, ser jo ut til å være for sent da)

En skal aldri si aldri, jeg hadde kjent meg ferdig i 5år før vi fant ut at vi kanskje ville ha en tredje likevel :hilarious: (ikke at det er noe god ting, ser jo ut til å være for sent da)
Er veldig enig med deg. Vi var vel egentlig ferdige etter at vi fikk datteren vår i 2011, men nå sitter vi her med en gutt på straks 2 og prøver på nr 4 :Heartred

Det er helt grusomt! Spennende de første 6 månedene, men nå er det bare tortur. Føler også at jeg "går glipp av livet" for det er så altoppslukende, som du sier.

Jeg hadde også en slik periode da de var små, så ting kan snu slik de over sier :laughing002Ettersom jeg husker så er du ung og har noen år på å bestemme deg :love7

Uff, håper jeg slipper så mange :shy: men du rakk ikke å ta ovitrelle den gangen du ble gravid, kom el tidligere enn ventet?
Håper også at du lykkes i neste runde. Du har ventet lenge nok. :Heartred Var hos gynekolog og sjekket størrelse på eggene, og fikk beskjed om hvilken dag jeg burde sette sprøyta på. Men fikk positiv EL-test før jeg ventet det, og ble usikker på om jeg da burde sette ovitrelle, siden den skal settes i hvert fall to dager før. Ringte gyn og spurte, og hun sa jeg skulle droppe det. Nå var vi jo ganske sikre på at et stort nok egg skulle slippe av seg selv!

PP 27, CD 4

Da prøver vi igjen. Cd 4 og dag 2 på Letrozol. Kjenner det jobbes godt, har el smerter og verk på begge sider, regner med det roer seg litt når jeg er ferdig med Letrozol.

Jeg har bestilt time til gyn neste fredag, da er jeg på cd 12. Spent på hvordan det ser ut denne gangen❤️

Jeg har sluttet med Q10. Jeg startet med 600mg Q10 etter kjemisk i august 24, har ikke blitt gravid siden, så jeg tenker å droppe litt vitaminer etterhvert.

Nå tar jeg: A, D og E vitamin, B6, jod, folat dråper, magnesium, Omega 3 og sink.
På cd 2 startet jeg med L-arginine som forhåpentligvis skal hjelpe på slimhinnen, synes ikke 6 mm er så bra.

Jeg leste også at mangel på el slim kan bety fertilitetsproblemer, så nå drikker jeg Solvipect og grapefruktjuice. Litt i tvil om sistnevnte da jeg leste at den ikke er så bra å blande med diverse medisiner, så jeg vurderer å droppe den.
Jeg ser svært sjeldent noe el slim, har kun sett noe som glinser på papiret av og til. Håper jeg ser noe denne gang.

Ellers er planen å bruke Prefert under aksjelegging, ikke teste ut Ovitrelle denne gangen, og holde meg mest mulig unna forumet i dpo-land. Blir så teste-gal av å være her inne :laughing001 vil prøve å slappe mest mulig av og få tankene over på noe annet.

Hvordan går det? :happy:
Takk som spør ❤️ jeg skal til gyn i morgen for å se hvordan det ligger an, også blir det mest sannsynlig ovitrelle igjen. Skal også spørre etter Prednisolon.
Men kjenner jeg i en sorg, begynner å innse at det mest sannsynlig ikke blir en nr 3.

Hvordan går det med deg? Deilig med en ferie? :love7

Takk som spør ❤️ jeg skal til gyn i morgen for å se hvordan det ligger an, også blir det mest sannsynlig ovitrelle igjen. Skal også spørre etter Prednisolon.
Men kjenner jeg i en sorg, begynner å innse at det mest sannsynlig ikke blir en nr 3.

Hvordan går det med deg? Deilig med en ferie? :love7
Uff, det er en lei sorg, som jeg også kjenner på :Heartred spennende, du må oppdatere hva gyn sier!
Ja, det var herlig med ferie, hadde ikke lyst å hjem og tilbake i hverdagen igjen :hilarious:

PP 27, CD 12

Nå har jeg vært hos gyn igjen. Jeg hadde 2 egg, ett på hver side. De var 17-18 mm og slimhinnen var 6-6.5 mm. Vi venter med Ovitrelle til søndag kveld i håp om å få litt tykkere slimhinne.

Jeg fikk ikke Prednisolon. Gyn var skeptisk til den pga den kan gi fosterskade.

Så da var det bare å vente igjen...

PP 27, CD 12

Nå har jeg vært hos gyn igjen. Jeg hadde 2 egg, ett på hver side. De var 17-18 mm og slimhinnen var 6-6.5 mm. Vi venter med Ovitrelle til søndag kveld i håp om å få litt tykkere slimhinne.

Jeg fikk ikke Prednisolon. Gyn var skeptisk til den pga den kan gi fosterskade.

Så da var det bare å vente igjen...
Da nærmer hvertfall el seg! :Heartred

PP 27, CD 26, 12 DPO

Jeg tror jeg er gravid???

Jeg har ikke testet ut Ovitrelle denne gangen, det er 13 dager siden den ble satt. Tok en test 10 dpo for å ha noe å sammenligne med
Screenshot_20250314_103812_Gallery.jpg

Her er 10 og 12 dpo sammenlignet, begge tørket

Screenshot_20250314_102226_Gallery.jpg

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp