Tusen takk, kjære degDet skjønner jeg veldig godt. Den skuffelsen er så utrolig vondx alt jeg kan for at neste test er kjempe positiv
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk, kjære degDet skjønner jeg veldig godt. Den skuffelsen er så utrolig vondx alt jeg kan for at neste test er kjempe positiv
![]()
Så spennende, skal du teste mer idag?Litt for mye spenning etter min smaker så lei alle opp og nedturene, redd for å bli skuffet igjen.
Håper veldig at det er baby strek, at neste test er enda sterkere![]()
Nei, jeg har bare dritt-tiss på kvelden så jeg sparer meg for en tur ned i kjellerenSå spennende, skal du teste mer idag?![]()
Tusen takkÅh, jeg syns også den så sterkere ut enn igår!! Som jeg håper for deg![]()
![]()
Det håper jeg også at du får, helst positivt selvfølgeligNei, jeg har bare dritt-tiss på kvelden så jeg sparer meg for en tur ned i kjellerenogså tenker jeg det gjerne er best å måle morgentestene sammen.
Håper jeg får et tydelig svar i morgen, enten den ene eller andre veien![]()
Neeei
Å, det var trist kjære du
Nei, det her var bare teit.. Sender deg en kjempe klem
Ånei, ikke det jeg ville se i dag. Det må bli din tur snart.
Neeei![]()
det var jo din tur nå!
Å, det var trist kjære du![]()
Nei, det her var bare teit.. Sender deg en kjempe klem![]()
Takk for omsorgÅnei, ikke det jeg ville se i dag. Det må bli din tur snart.![]()
Jeg vetTakk for omsorgdet blir en sorgprosess å gå gjennom hver gang...
Hva skjer med at vi aldri får det til?? Så vanskelig å forstå..Jeg vetat vi aldri skal kunne lykkes..!
kommer du til å ha ovitrelle neste gang også?
TakkNeiii.Men det skal gå! Satt ikke på første letrozol-ovitrelle-progesteron hos meg heller. Klem <3
Fire, tror jeg. Men på siste rakk jeg ikke å sette ovitrelle. Tredje runde var en kjemisk.Takkhvor mange runder måtte til hos deg?