guttemamma5
Glad i forumet
Endelig!!!!! Gratulerer!! Så herlig å se 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkEndelig!!!!! Gratulerer!! Så herlig å se![]()
Så fint å se testene! Det er deg vel unt, så lenge du har prøvd! Du gir meg litt håp, du har vel hatt mange kjemiske også.
Tusen takk, gode degSå fint å se testene! Det er deg vel unt, så lenge du har prøvd! Du gir meg litt håp, du har vel hatt mange kjemiske også.![]()
Ved negativ test tenkte jeg alltid at den kan bli positiv ved neste test. Og blir den ikke det så innser jeg gradvis at det ikke går og gir opp kvelden 11 dpoJa da skjønner jeg det blir vanskelig. Jeg blir mer skuffet hvis jeg tester tidlig, får negativ også må jeg vente i flere dager på TR, så jeg vil heller ha det lille håpetAt TR kommer blir bare en sånn "faen. Jaja". Har egentlig ikke særlig tro for meg selv denne PP, men det er fint å høre at du ikke har hatt særlig symptomer da, det kan visst være en positiv ting
![]()
Jeg har ikke så mye erfaring med å teste, men tror jeg bare har som regel stolt på den testen, for tror ikke jeg har testet tidligere enn 10 DPOVed negativ test tenkte jeg alltid at den kan bli positiv ved neste test. Og blir den ikke det så innser jeg gradvis at det ikke går og gir opp kvelden 11 dpo
Tydeligvis kan alt snu! Jeg var skråsikker på at jeg måtte ha ulvehunger for å være gravid, men jeg ble lurt
Håper for degnår får du termin om den sitter denne gangen? Og hvor mange dpo er du?
Haha herligHehe ja, en pakke tester varer i månedsvis
Ja ikke sant. Men når det er min eneste erfaring med å være gravid blir det så lett å forvente at det samme skal skje igjen, men håper jo seff ikke å bli kvalm så tidlig
Hadde vært fantastisk hvis det samme skjer med meg! Tar en test på torsdag kveld (IKM) hvis TR ikke er kommet ennå, da kan mannen være med![]()
Tusen takkHerremin, gratulerer med graviditeten!
Så sterke/mørke tester!!