Patience needed..

PP 27, CD 26, 12 DPO

Jeg tror jeg er gravid???

Jeg har ikke testet ut Ovitrelle denne gangen, det er 13 dager siden den ble satt. Tok en test 10 dpo for å ha noe å sammenligne med
Vis vedlegget 456434

Her er 10 og 12 dpo sammenlignet, begge tørket
Det er jo virkelig sånn ut! oi oi oi!!! :Heartred :Heartred :Heartred

Wææææh, så fantastisk deilig update å logge inn til:excited001:happy093.:love017 ENDELIG:HeartbigredGratulerer så mye med spiren, kjære du:sad010:Heartred :wav:love7:Heartblue:Heartpink:hello2:binkybaby:love017:gen014:cool05:dance011:dance008:happy093:smiley-bounce012:hug007:dummy::dummy1:

Wohooooo for noen tester!!! :love017 Så glad på dine vegne, nå sitter den!!!!

Wohooooo for noen tester!!! :love017 Så glad på dine vegne, nå sitter den!!!!
Å herregud for en glede.. Gratulerer så mye. Nå ble jeg så sinnsykt glad på fine vegne :love7:smiley-bounce016
Wow, så gøy! Krysser fingrene for at det er en terminspire endelig! :Heartred
Åh, håper!!!
Gratulerer! Heia lille spire :happy093
Gratulerer!!! :Heartred
Tusen takk, dere er så gode!! For en heia-gjeng, blir rørt jeg :shy: :happy093

Wow! Gratulerer så mye!!! :love7
Testet du Prefert denne gangen? :D
Tusen takk :love7
Ja, men kun 1 gang, kvelden før el. (El skjedde mest sannsynlig på natten noen timer senere)
Som om det ikke er usexy nok å stappe det der inn i høna, så måtte jeg til med saks for å åpne plastikken og så klippe av tippen på tuben :bag::laughing001 så det ble kun den ene gangen, dagen etter (på el dagen) glemte jeg saksen :hilarious:

Men det ser jo ut til å ha funka:woot:

Tusen takk :love7
Ja, men kun 1 gang, kvelden før el. (El skjedde mest sannsynlig på natten noen timer senere)
Som om det ikke er usexy nok å stappe det der inn i høna, så måtte jeg til med saks for å åpne plastikken og så klippe av tippen på tuben :bag::laughing001 så det ble kun den ene gangen, dagen etter (på el dagen) glemte jeg saksen :hilarious:

Men det ser jo ut til å ha funka:woot:
:laughing001 Haha! Det er ikke særlig sexy, det er sant! Det skal gå uten saks altså - det er en sånn pigg i toppa som når man åpner kaviartuber :laughing002 ikke at det er noe mer sexy enn saks :hilarious:

Brukte kun én tube per syklus jeg også, så det skal kanskje ikke mere til? :D Lå du stille etterpå, eller brukte du kopp i tillegg?

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp