Hahaha mens jeg tenker "når jeg har kommet så langt kan jeg likegjerne vente" - jeg syns dagene går fort, jegHaha herligda jeg var skikkelig testetøs kunne jeg fint bruke 1-2,5 pakker
hardkjør
Skjønner deg godt, det er jo det du kjenner til og sammenligner medmen håper du slipper unna kvalmen så tidlig!
Torsdag er jo såå lenge tildu er god som klarer å vente så lenge. Men kjekt å ha med mannen på testingen
![]()
Er veldig heldig med akkurat det i denne prøvingen. Var mye verre når vi ikke hadde barn fra før, da varte hver dag i en evighet.Nå gir jeg TR sjansen til å dukke opp (mener hu kom 3 på natta sist), så sparer jeg evt. en test
Får jeg positiv må det bli flere tester hver dag for å bruke dem opp
Men ja, er fint at mannen kan være med, for han kommer hjem fra jobb 19-20, husker jeg holdt på å daue av å vente den gangen jeg fikk positiv test for første gang! Siden jeg venter såpass lenge er det jo ikke nødvendig å bruke morgenurin, så vi får ta det når ungen er lagt hvis TR ikke kommer 
hardkjør
så bra dagene går fort, ikke ofte jeg hører det hos folk i dpo-land 

Son du ser er det veldig ustabile id har gjort mange. (meg selv inkludert) unødvendig bekymret. Skjønner hva du mener ang treningen! Jeg ga meg jeg og for å ikke bli unødvendig bekymret
Tempen kan svinge en del som gravid - og dagens temp er fortsatt langt over coverline, så den hadde jeg ikke tenkt noe mer på