Patience needed.. Gravid❤️

Ååå så fantastisk, og at at du har fått 2-3 allerede :Heartred Fikk fortsatt 1-2 i dag :smiley-angelic001

Dette skal bli baby jaaaaa :Heartred :Heartred :Heartred

Så fint å se testene! Det er deg vel unt, så lenge du har prøvd! Du gir meg litt håp, du har vel hatt mange kjemiske også. :Heartred
Tusen takk, gode deg❤️ ja, jeg har hatt 5/6 kjemiske og følte det aldri kom til å gå! Jeg er sååå glad jeg klarte å vente med å teste til 12 dpo så jeg slapp stresset med svake streker i starten. Jeg hadde vært dritnervøs og sikker på at det kom til å bli en ny kjemisk.

Håper du også sitter med sterke tester snart, det fortjener du ❤️

Jeg er team "teste sent"! Hadde du noen symptomer før du testet?

Jeg synes det er kjempevanskelig å teste sent fordi kroppen min gir mange gravid-symptomer før tr. Og jo lenger jeg ventet med å teste, jo mer gravid var jeg :hilarious: da ble skuffelsen veldig stor.
Men denne gangen hadde jeg gitt opp, 100%. Brydde meg ikke om noe for jeg "visste" det ikke var baby uansett :laughing002

Jeg hadde noen symptomer, som litt murring, litt svimmel når jeg reiste meg opp, trøtt, litt kvalm. Men pga tidligere erfaring og pga progesteron så var jeg 99,9% sikker på at jeg ikke var gravid.
Jeg hadde ikke de samme symptomene som jeg hadde ved de kjemiske. Da fikk jeg ulvehunger, veldig svimmel og kvalm hele tiden, da kunne jeg kjenne hcg øke nesten :hilarious:

Glemte svare på innlegget ditt @Smågoth :p

Edit: stusset også over ligamentsmerter. Og rett før jeg skulle ta testen tenkte jeg "jeg er gravid-oppblåst i dag" :hilarious:

Last edited:
Ja da skjønner jeg det blir vanskelig. Jeg blir mer skuffet hvis jeg tester tidlig, får negativ også må jeg vente i flere dager på TR, så jeg vil heller ha det lille håpet :angelic: At TR kommer blir bare en sånn "faen. Jaja". Har egentlig ikke særlig tro for meg selv denne PP, men det er fint å høre at du ikke har hatt særlig symptomer da, det kan visst være en positiv ting :p

Ja da skjønner jeg det blir vanskelig. Jeg blir mer skuffet hvis jeg tester tidlig, får negativ også må jeg vente i flere dager på TR, så jeg vil heller ha det lille håpet :angelic: At TR kommer blir bare en sånn "faen. Jaja". Har egentlig ikke særlig tro for meg selv denne PP, men det er fint å høre at du ikke har hatt særlig symptomer da, det kan visst være en positiv ting :p
Ved negativ test tenkte jeg alltid at den kan bli positiv ved neste test. Og blir den ikke det så innser jeg gradvis at det ikke går og gir opp kvelden 11 dpo :laughing002
Tydeligvis kan alt snu! Jeg var skråsikker på at jeg måtte ha ulvehunger for å være gravid, men jeg ble lurt :p

Håper for deg ❤️ når får du termin om den sitter denne gangen? Og hvor mange dpo er du?

Ved negativ test tenkte jeg alltid at den kan bli positiv ved neste test. Og blir den ikke det så innser jeg gradvis at det ikke går og gir opp kvelden 11 dpo :laughing002
Tydeligvis kan alt snu! Jeg var skråsikker på at jeg måtte ha ulvehunger for å være gravid, men jeg ble lurt :p

Håper for deg ❤️ når får du termin om den sitter denne gangen? Og hvor mange dpo er du?
Jeg har ikke så mye erfaring med å teste, men tror jeg bare har som regel stolt på den testen, for tror ikke jeg har testet tidligere enn 10 DPO :smiley-ashamed004
Men gøy da, at det ikke være likt hver gang! Lover jo også bra for denne gangen, siden det ikke gikk bra de andre gangene :Heartred
Jeg har bare vært gravid én gang, så prøver å tenke at jeg sikkert ikke spy 9 DPO for å være gravid, det er jo ganske uvanlig :laughing002
Takk! Tror det blir 30.11., og mener jeg er 11 DPO i dag. Kjenner ikke en dritt av symptomer, det gjorde jeg ikke forrige syklus heller :shifty:

Ingenting er bedre om du klarer å holde deg unna tidligtestingen, sparer penger og stress, til og med kanskje unødvendig depping :hilarious:
Ja, jeg liker at symptomene er litt anderledes. Kanskje kroppen jobbet veldig hardt med de som endte i kjemisk, at det var derfor jeg var så enormt sulten. Mens denne gang går det lettere :confused013
Haha tror det er ganske uvanlig å spy 9 dpo, ja, så det må du ikke henge deg opp i :hilarious: det er jo også mest vanlig å ikke kjenne noe før etter 4 uker, kanskje opp mot 6 uker. Det er bare vi her inne som kjenner etter hver minste ting:hilarious:
Håper du også blir lurt av kroppen, at den jobber i det stille så du får en positiv test når du skal teste :love7 når skal du teste?

Hehe ja, en pakke tester varer i månedsvis :hilarious:
Ja ikke sant. Men når det er min eneste erfaring med å være gravid blir det så lett å forvente at det samme skal skje igjen, men håper jo seff ikke å bli kvalm så tidlig :laughing014
Hadde vært fantastisk hvis det samme skjer med meg! Tar en test på torsdag kveld (IKM) hvis TR ikke er kommet ennå, da kan mannen være med :happy:

Hehe ja, en pakke tester varer i månedsvis :hilarious:
Ja ikke sant. Men når det er min eneste erfaring med å være gravid blir det så lett å forvente at det samme skal skje igjen, men håper jo seff ikke å bli kvalm så tidlig :laughing014
Hadde vært fantastisk hvis det samme skjer med meg! Tar en test på torsdag kveld (IKM) hvis TR ikke er kommet ennå, da kan mannen være med :happy:
Haha herlig :hilarious: da jeg var skikkelig testetøs kunne jeg fint bruke 1-2,5 pakker :facepalm: hardkjør :hilarious:
Skjønner deg godt, det er jo det du kjenner til og sammenligner med ❤️ men håper du slipper unna kvalmen så tidlig!
Torsdag er jo såå lenge til :laughing002 du er god som klarer å vente så lenge. Men kjekt å ha med mannen på testingen ❤️

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp