Paradise Hotel Norge

Der våknet min :p
Æsj da! Håper han sovner uten tull igjen da.
Mi vifta med armene da jeg la meg nå. Hadde jeg ikke kommet tror jeg hun hadde klart seg fint uten pupp.

Mi vifta med armene da jeg la meg nå. Hadde jeg ikke kommet tror jeg hun hadde klart seg fint uten pupp.

Hehe min sover enda han,
Men våkner sikkert
Når vi legger oss, det gjorde han i går, men det var nok litt vår skyld, fordi vi skravla litt høyt.

Hehe min sover enda han,
Men våkner sikkert
Når vi legger oss, det gjorde han i går, men det var nok litt vår skyld, fordi vi skravla litt høyt.
Haha:D
Her begynte hun å fekte med armene (leter etter mammaen sin) da jeg måtte dra litt i rullegardina og det knirka så syyyykt! Så tror hun egentlig klarer seg ute pupp, men vil ha kos :)

Huff, håper ikke Sara E. blir der så lenge. Hun og Harald kan bare dra hjem igjen, takler ingen av de :P

Sykt irriterende at det var Sara som kom inn igjen, men kanskje det endelig blir litt drama nå, heheh :D i dag MÅ det være CF som kommer, blir så sykt skuffet hvis ikke..

Sovnet ganske enkelt, men våknet etter tre kvarter. Så da ga jeg opp. :p men fikk se litt iallfall :D

Hahahaha, jeg sov i går jeg. Sov fra 19.00, til 06.00 i dag.. Selfølgelig kom ho førkja der inn igjen. Fader å. Om dem skulle fulgt uka så skulle jo faktisk Valeria kommet inn igjen, for det var jo sånn det var. Martine gikk ut med maska, inn med spøkelse.
I dag kommer nok CF. Håper det!

Hahahaha, jeg sov i går jeg. Sov fra 19.00, til 06.00 i dag.. Selfølgelig kom ho førkja der inn igjen. Fader å. Om dem skulle fulgt uka så skulle jo faktisk Valeria kommet inn igjen, for det var jo sånn det var. Martine gikk ut med maska, inn med spøkelse.
I dag kommer nok CF. Håper det!
CF eller Isabel. Men om det er Alice så er det vel Isabel som kommer..
Kanskje cf imorgen?

Tror ikke det, vil tro det er gutt jente gutt? Trooor ikke det kommer noen i morgen.
Jeg tror ikke der har noe å si på kjønn:) kan jo ryke 2 gutter på rad og 2 jenter på rad. Skal prøve å ikke inn på noe insta eller spoiler-tråd idag :D

På traileren synes jeg det ser ut som det bare kommer noen tuslende inn i lobbyen, siden alle plutselig begynner å hyle helt sinnsykt. Også sier jo Elin noe om at hun er dritredd, tenker at det kanskje har noe med at noen må velge mellom evt. CF og en annen å gjøre. Tenker jeg da, men man vet jo aldri

Back
Topp