LykkeSusanne
Glad i forumet
Ingen lyd fra lille her heller, han var våken 2100, men typisk at de våkner midt i paradiseForeløpig ingen lyd fra poden her![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen lyd fra lille her heller, han var våken 2100, men typisk at de våkner midt i paradiseForeløpig ingen lyd fra poden her![]()
Kevin kan jo ikke snakke! Chempe, chøttbolle![]()
Kevin kan jo ikke snakke! Chempe, chøttbolle![]()
KjempechiptOg lust.. "Har ikke lust å dra hjem i dag"
Der våknet minIngen lyd fra lille her heller, han var våken 2100, men typisk at de våkner midt i paradise![]()
Æsj da! Håper han sovner uten tull igjen da.Der våknet min![]()
Æsj da! Håper han sovner uten tull igjen da.
Mi vifta med armene da jeg la meg nå. Hadde jeg ikke kommet tror jeg hun hadde klart seg fint uten pupp.
HahaHehe min sover enda han,
Men våkner sikkert
Når vi legger oss, det gjorde han i går, men det var nok litt vår skyld, fordi vi skravla litt høyt.
Sovnet ganske enkelt, men våknet etter tre kvarter. Så da ga jeg opp.Æsj da! Håper han sovner uten tull igjen da.
Mi vifta med armene da jeg la meg nå. Hadde jeg ikke kommet tror jeg hun hadde klart seg fint uten pupp.
Enig. Mulig jeg boikotter hvis ikkeSykt irriterende at det var Sara som kom inn igjen, men kanskje det endelig blir litt drama nå, hehehi dag MÅ det være CF som kommer, blir så sykt skuffet hvis ikke..
Enig. Mulig jeg boikotter hvis ikke![]()
Det har det. Om CF kommer inn må det jo bli litt mer action! Også er han søtSamme her, eneste grunnen til at jeg har fulgt med de siste ukene nå er fordi jeg venter på han.Synes det har vært en smule kjedelig i det siste..
Det har det. Om CF kommer inn må det jo bli litt mer action! Også er han søt![]()
CF eller Isabel. Men om det er Alice så er det vel Isabel som kommer..Hahahaha, jeg sov i går jeg. Sov fra 19.00, til 06.00 i dag.. Selfølgelig kom ho førkja der inn igjen. Fader å. Om dem skulle fulgt uka så skulle jo faktisk Valeria kommet inn igjen, for det var jo sånn det var. Martine gikk ut med maska, inn med spøkelse.
I dag kommer nok CF. Håper det!
Tror ikke det, vil tro det er gutt jente gutt? Trooor ikke det kommer noen i morgen.CF eller Isabel. Men om det er Alice så er det vel Isabel som kommer..
Kanskje cf imorgen?
Jeg tror ikke der har noe å si på kjønnTror ikke det, vil tro det er gutt jente gutt? Trooor ikke det kommer noen i morgen.