LykkeSusanne
Glad i forumet
Bare 30 min igjen !! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jippi!Bare 30 min igjen !!![]()
Valeria ville ha maska, så hun røykfikk bare sett at Harald kom inn...zzzzZzz....noe annet som skjedde ?
Ettersom det står Sara S. på skjermen tror jeg også det.Jeg tror hun gale sara kommer inn jeghåper ikke det.
Æsj håper virkelig ikke det er Sara E ! Hun virker så høy på seg sjælJippi!
Valeria ville ha maska, så hun røyk
Ettersom det står Sara S. på skjermen tror jeg også det.
Var inne på en profil på instagram isted, angrer for nå vet jeg hvem som ryker. Utrolig irriterende!
Vet du utfallet av hele uka?Jippi!
Valeria ville ha maska, så hun røyk
Ettersom det står Sara S. på skjermen tror jeg også det.
Var inne på en profil på instagram isted, angrer for nå vet jeg hvem som ryker. Utrolig irriterende!
Hihi, nei, bare hvem som ryker idag. Var inne på denne personens instagram nettopp. Angrer!!Vet du utfallet av hele uka?![]()
Men da kommer det jo til å skje littÆsj håper virkelig ikke det er Sara E ! Hun virker så høy på seg sjæl![]()
Skjønner jeg jo godt. Må slutte å snoke !!Hihi, nei, bare hvem som ryker idag. Var inne på denne personens instagram nettopp. Angrer!!
Nå skal jeg begynne å se og håper at minstemann sover til jeg kommer å legger megSkjønner jeg jo godt. Må slutte å snoke !!![]()
Hmmmm, spennende! Tror jeg vet.Har sett dagens episode og er ikke fornøyd med spøkelset..i fare for å spoile skal jeg ikke si så mye mer!![]()
Sitter å håper jeg får sett ferdig jeg ogsåNå skal jeg begynne å se og håper at minstemann sover til jeg kommer å legger meghihi
Bra vi er fler med samme "problem"Sitter å håper jeg får sett ferdig jeg også![]()
Hihi. Min var våken 21,22 og tipper han våkner 23Bra vi er fler med samme "problem"litt mindre mi da, 5 mnd. Tror hun våkner om 20 min
![]()
HahaHihi. Min var våken 21,22 og tipper han våkner 23han har enda ikke lært at det er midt i Paradise!
![]()
![]()
Veldig også!!!Hahadet er skikkelig dårlig gjort!
Bruker egentlig å legge meg å se på appen, men idag frister jeg skjebnen og sitter på stuaVeldig også!!!men pleier se reprise i senga på dupp 1 på morningen
![]()
Foreløpig ingen lyd fra poden herBruker egentlig å legge meg å se på appen, men idag frister jeg skjebnen og sitter på stuaså får vi se!
Så braForeløpig ingen lyd fra poden her![]()