Bare en time igjen nå, så ikke si noe 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tabbe! Vært inne på en spoiler-tråd![]()
Iilh...så nysgjerrig , men vil ikke viteNå vet jeg hvem som kommer inn i kveld, skikkelig skuffende! Tror det var Nettavisen som spoilet hvis jeg ikke husker feil
Kjempe spennende!!!Åhhh hater at det er reklame, rett før man får see hvem som kommer inn.. Baaahh spennende altså. !!
Nei han har sagt han ikke er det, og i følge instagram er han sammen med Anna Rasmussen(mammatilmichelle) haha.. Men ja han virker veldig homsete..Han Kevin, er han homse? Ikke noe galt i det, men ganske mange trekk der.....
Jeg tror valeria kommer inn igjen, da Martine kom inn som spøkelse.. Så sant dem ikke lager en ny vri på det daDenne uken på PH blir nok bra spennende! Tro om det er hun Tina eller Emilie som sjekker inn i morgendagens episode..
Han har selv sagt at mange tror han er homo, men at han ikke er det. Har en nok bare veldig spesiell!Han Kevin, er han homse? Ikke noe galt i det, men ganske mange trekk der.....
Jeg tror valeria kommer inn igjen, da Martine kom inn som spøkelse.. Så sant dem ikke lager en ny vri på det da![]()
Haha kusina mi på 14 la ut bildet av Harald på Instagram og skrev "yes han kommer inn igjen" ble litt pissed da. Hun har sikkert også lest den spoiler tråden.Tabbe! Vært inne på en spoiler-tråd![]()
Jeg bannet stille da jeg så det sleipe trynet hans dukket opp på skjermenHadde virkelig håpet på CF, også kommer Harald inn?! Snakk om å bli skuffa max! Liker han virkelig ikke!
Var ikke noe spennende igårIilh...så nysgjerrig , men vil ikke vite![]()
Var ikke noe spennende igårhaha!
Jeg tror hun gale sara kommer inn jegI dag kommer isabell, Sara e eller Emilie. Håper på Emilie,men dem vil vel sikkert styrke den sterke gjengen som dem gjør til stadighet,og sende inn Isabell. Også CF i imorgen,som Alice![]()