Paradise Hotel Norge

Bare en time igjen nå, så ikke si noe :D

Jeg visste hvem som kom inn igjen i kveld fordi en venn på Facebook hadde kommentert en spoilerartikkel. Sykt dritt..

Holder en knapp på Emilie og CF de neste dagene :D

Synes det er kjedelig med så mye resirkulering av deltakere jeg!

Jeg tror valeria kommer inn igjen, da Martine kom inn som spøkelse.. Så sant dem ikke lager en ny vri på det da ;)

Er det jeg tenkte, at de tar deltakere fra veeeldig tidlig denne uken. Blir jo ikke no sjokk hvis Valeria kommer inn igjen liksom med tanke på at de vet hvordan den mystiske og den "murder" uka gikk osv..

Hadde virkelig håpet på CF, også kommer Harald inn?! Snakk om å bli skuffa max! Liker han virkelig ikke!

I dag kommer isabell, Sara e eller Emilie. Håper på Emilie,men dem vil vel sikkert styrke den sterke gjengen som dem gjør til stadighet,og sende inn Isabell. Også CF i imorgen,som Alice :D

Jeg tror Valeria kommer inn igjen idag, hvis de skal gjenta slik det var sist. Hvis ikke, tror jeg nok Desverre at det er Isabell som sjekker inn, og vi er igang med drama og baksnakking, og ikke minst dårlig underholdning :(

I dag kommer isabell, Sara e eller Emilie. Håper på Emilie,men dem vil vel sikkert styrke den sterke gjengen som dem gjør til stadighet,og sende inn Isabell. Også CF i imorgen,som Alice :D
Jeg tror hun gale sara kommer inn jeg :P håper ikke det.

Back
Topp