Paradise Hotel Norge

Jeg håper ikke de finner det ut for jeg vil ha ut Sara. Heller Martina enn Sara der inne. Han nye kan egentlig reise på torsdag for jeg ble litt sliten av han og den dårlige humoren hans. Ellers syns jeg ikke uka hittil har vært så veldig spennende, men det tar seg vel opp mot parsermonien som alltid :) håper virkelig det er noe i det klippet som TV3 viste i forrige uke. Gøy med litt omrokkeringer :D

Enig i at denne uka ikke har vært så spennende. I går satt jeg nesten bare å ventet på at episoden skulle bli ferdig!

Mathias blir forøvrig bare morsommere og morsommere. :D

Jeg synes stemmen til Martine er så irriterende. :(

Liker Sara jeg, håper virkelig Martine får gjennomgå så det synger etter på pandoras. Syns det er veldig rart at ikke Trianna sa noe på parsplitten i går, ho pleier jo å være kjapt ute med å avsløre sånne ting. Og Mathias er jo bare helt fantastisk, har fått skikkelig sansen for han. Han nye trur jeg har røyka mye tjall i sitt liv, så jævli treeeeig!

Liker Sara jeg, håper virkelig Martine får gjennomgå så det synger etter på pandoras. Syns det er veldig rart at ikke Trianna sa noe på parsplitten i går, ho pleier jo å være kjapt ute med å avsløre sånne ting. Og Mathias er jo bare helt fantastisk, har fått skikkelig sansen for han. Han nye trur jeg har røyka mye tjall i sitt liv, så jævli treeeeig!
Hahaha !! Enig om han nye :D leeeer

Er vel Martine som vinner pandoras siden vi allerede har sett henne med krone på parsermonien.

Nå begynner jeg å tro at Paradise har lagt opp til dette. Dette her nytter bare ikke!!!!

Misstenker det selv nå! :(
Jeg fatter det ikke!! Og herregud så irritert jeg ble på Mathias. Brødhue!!

Ja, dette går ikke ann. Først så ryker ho, så kommer ho inn igjen, også får ho bare makt på makt og styrer hele driten. Forbanna dritt altså.
Og forbanna Mathias, han er jo tett i hue!!

Ja, dette går ikke ann. Først så ryker ho, så kommer ho inn igjen, også får ho bare makt på makt og styrer hele driten. Forbanna dritt altså.
Og forbanna Mathias, han er jo tett i hue!!
I know! Tragisk opplegg hele greia! Likte reaksjonen til Elin veldig godt. Har sett på hun som litt "dum", men tydelig at hun tenker litt over dette spillet da:)
For min del kan godt Mathias ryke nå, for han mistet myyye av sjarmen sin ved å gjøre dette. Tullekopp! :P

Uff, jeg lurer på hva makten til Martine blir. Redd for at hu bestemmer hvor folk skal stå og hvem som ryker. :/

Dumme Mathias som ga makten til Martine.. Og hvert fall siden guttene er utsatt denne uka. Han har satt seg selv og Fredrik i fare! Veldig spent på dagens episode :o Tenk å være så opptatt av paradise hotel :p

Og Audun er dønn kjedelig...... Håper det er han som ryker ikveld.

Skjønner ikke hvorfor folk vil ha ut Fredrik og Sara, de burde bli et par og vinne alt!

Veldig lei av Martine og Matias nå.. Synes begge de to har fått alt for mye makt der inne, og Matias sløser den jo alltid bare bort.

Back
Topp