Paradise Hotel Norge

Hvorfor tror dere Martine skrek i parsermonien i neste uke? Kanskje Isabell eller Pierre ble sendt hjem?
Det er jeg også skikkelig nysgjerrig på. Kan jo hende det bare er klippet til så vi skal tro det er fra parsermonien. Isabell var jo tydeligvis sur også. Neste uke blir nok mer action enn denne uken hvertfall :D

Omg gleder meg til neste uke:D Det ser ut som det blir litt action. Lurer på hva isabel blir så sur for:p
Det er noen som gjør noe utrolig slemt høres det ut som hehe

Det er noen som gjør noe utrolig slemt høres det ut som hehe
Håper CF får en makt eller noe. Han sa jo selv at nå er det game on:D
Hadde jeg vært Han eller Sara ville jeg forsøkt å få ut piere eller isabel, for isdronningen står ikke så sterkt alene;) og han Christer eller hva han nå heter han driter jeg egentlig litt i:p han gjør så lite ut av seg.

Nå liker jeg faktisk Martine. Alt hun sier er jo riktig, og hun forklarer jo godt.
Likte den parsermonien jeg :D
Likte den jeg også. Noen spekulasjoner om neste uke? :D

Har lest spoiler tråd. Nå vet jeg alt. :p Hahah!

Han ene der skriver hvem som vinner, men det trur jeg er piss.

Hvor fant du det? :p

Ikke vanskelig, Google paradise hotel 2015 spoiler :p Vet hvem som kommer inn neste uke og. :p Men asså, d er jo bare et forum, så alt er jo ikke riktig. Har kun lest siste siden, gidder ikke å lese alt. Vet hvem som blir sendt pga slossing og, men det regna jeg nesten med.

Ikke vanskelig, Google paradise hotel 2015 spoiler :p Vet hvem som kommer inn neste uke og. :p Men asså, d er jo bare et forum, så alt er jo ikke riktig. Har kun lest siste siden, gidder ikke å lese alt. Vet hvem som blir sendt pga slossing og, men det regna jeg nesten med.

Fikk med meg hvem som blir sendt hjem pga slossing på instagram, regna med det jeg og.

Håper jeg klarer å holde meg unna googlingen! :o

Håper det er Emilie som kommer inn igjen. Det hørtes ut som noen sa "kødder du" når noen kom opp av kaken på klippet, så da virker det jo litt som det var en de kjente.

Håper jeg klarer å holde meg unna googlingen! :o

Håper det er Emilie som kommer inn igjen. Det hørtes ut som noen sa "kødder du" når noen kom opp av kaken på klippet, så da virker det jo litt som det var en de kjente.
Første jeg tenkte var Kristian René hahaha
Og jeg har ikke tenkt å Google så vi kan være sterke sammen :D

Litt teit at ho nye paradise kjerringa har skrevet ett blogg innlegg det ho skriver " Innspillingen var i Mexico, hvor jeg nylig har tilbrakt mange varme, gøye, ville, slitsomme og ikke minst skremmende uker."

Så da veit vi iallefall at ho ikke forsvinner med det første. :p

...

Litt teit at ho nye paradise kjerringa har skrevet ett blogg innlegg det ho skriver " Innspillingen var i Mexico, hvor jeg nylig har tilbrakt mange varme, gøye, ville, slitsomme og ikke minst skremmende uker."

Så da veit vi iallefall at ho ikke forsvinner med det første. :p

...
Ah, sånt er så teit! :P

Back
Topp