Noen Martine kjente. Begynner å lure på om dem har lagt alt til rette for at Martine skal vinne hele dritten......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk helt fnatt etter bare et par minutter jeg. Hoho! Hvor langt er dere inni episoden nå??
WORD! Jeg er fortsatt opphengt i at Elin sa Suck Stick daHerregud det der er jo bare trist....
Jeg fikk ikke med meg det jeg! Hvem sa hun det til???WORD! Jeg er fortsatt opphengt i at Elin sa Suck Stick da![]()
Håper ikke jeg spoiler noe, for er ikke helt sikker på hvordan dere ligger ann, men jeg syns det er så teit at Martine plutselig må få ut Fredrik fordi Sara ikke skal få ha to gutter her, og i bunn og grunn så er det fordi hun selv vil ha en backup. Love the ironi! Haha!
WORD! Jeg er fortsatt opphengt i at Elin sa Suck Stick da![]()
Jeg fikk ikke med meg det jeg! Hvem sa hun det til???
Haha, må spole tilbake å se det i morgenBartenderen, hun ville ha sugerør![]()
Tragisk! Blir flau av å se påMhm.. Ho snakker om at Sara er en så syk spiller, men INGEN spiller faen meg mer enn Martine. Blir helt kvalm.
Martine har et poeng da. De er kommet så langt i spillet at de kan ikke ta hensyn til alle lengre. Men det er dobbelmoral oppi det hele, og høyst ironiskMhm.. Ho snakker om at Sara er en så syk spiller, men INGEN spiller faen meg mer enn Martine. Blir helt kvalm.
Christer som ikke blir startruck a.![]()
![]()
Synes Mathias virket litt flåsete i begynnelsen.. Men han vokser veldig på meg!Jeg digger at Mathias syns han nye er så døll at det blir morsomt. Han får sagt det!![]()
Samme her! Likte han ikke i det hele tatt til å begynne med, men syns han blir bedre og bedreSynes Mathias virket litt flåsete i begynnelsen.. Men han vokser veldig på meg!![]()