Paradise Hotel Norge

Noen Martine kjente. Begynner å lure på om dem har lagt alt til rette for at Martine skal vinne hele dritten......

Fikk helt fnatt etter bare et par minutter jeg. Hoho! Hvor langt er dere inni episoden nå??

Fikk helt fnatt etter bare et par minutter jeg. Hoho! Hvor langt er dere inni episoden nå??

Han har kommet inn, Martine har snakket med han om hvor han skal stå. Nå er det pause.

Jeg håper for hans del at han er super høy!

Jeg må bare

Elin :Heartred "do you have a suckstick?" hahahahahaha :P

Håper ikke jeg spoiler noe, for er ikke helt sikker på hvordan dere ligger ann, men jeg syns det er så teit at Martine plutselig må få ut Fredrik fordi Sara ikke skal få ha to gutter her, og i bunn og grunn så er det fordi hun selv vil ha en backup. Love the ironi! Haha!

Håper ikke jeg spoiler noe, for er ikke helt sikker på hvordan dere ligger ann, men jeg syns det er så teit at Martine plutselig må få ut Fredrik fordi Sara ikke skal få ha to gutter her, og i bunn og grunn så er det fordi hun selv vil ha en backup. Love the ironi! Haha!

Mhm.. Ho snakker om at Sara er en så syk spiller, men INGEN spiller faen meg mer enn Martine. Blir helt kvalm.

Mhm.. Ho snakker om at Sara er en så syk spiller, men INGEN spiller faen meg mer enn Martine. Blir helt kvalm.
Martine har et poeng da. De er kommet så langt i spillet at de kan ikke ta hensyn til alle lengre. Men det er dobbelmoral oppi det hele, og høyst ironisk :P

Back
Topp